سیستم مرکز تماس(کال سنتر) به همراه پنل کاملا فارسی با پشتیبانی ویژه و امکانات خاص جهت آژانس های هواپیمایی، کترینگ ها، مراکز مشاوره، کلینیک ها و تمامی شرکت هایی که مشتریان خود را به صورت VIP سرویس دهی می نمایند.
استفاده فوق العاده راحت و آسان از امکانات این پنل بصورت خصوصی سازی شده جهت کسب و کار شما و کنترل پرسنل خارج از محل کار و فراهم سازی امکان دورکاری و پاسخگویی به مشتریان از داخل منزل جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و بررسی راندمان کاری و کلیه گزارش های کارکرد روزانه پرسنل و تحلیل یک روزکاری بدون اتلاف زمان و حتی نیاز به جستجو در صفحات پنل هوشمند، کاملا در دسترس شما می باشد.
برخی از امکانات پنل مدیریت تماس هوشمندآروید به شرح ذیل می باشد:
1- قابلیت همگام سازی، نمایش و سرویس دهی انواع خطوط شهری(هشت رقمی) و ایوان(چهار رقمی و پنج رقمی) به صورت همزمان در پنل آروید که با وجود این قابلیت حتی یک تماس هم از دست نخواهد رفت
2- تعریف IVR پاسخگو خودکار
3- نمایش همزمان بیش از 50 گزارش زنده وکاربردی از سیستم و اپراتورهای پاسخگو در صفحه اصلی بدون نیاز به جستجو(Real Time)
4- ثبت گزارشات روزانه و ماهانه و غیره(CDR)
5- امکان Call Back جهت برگشت تماس مشتری به سیستم و ثبت سفارش
6- برگزاری جلسات در اتاق کنفرانس صوتی و تصویری
7- استفاده از سیستم رمز نگاری برای امنیت اطلاعات
8- صف مکالمات(Queue) و امکان ایجاد چندین زیر شاخه برای بخش های مختلف
9- صندوق صوتی و قابلیت فعال نمودن منشی تلفنی در پنل
10- پشتیبان گیری از تنظیمات سیستم و مکالمات ضبط شده و دیگرگزارشات مورد نیاز مدیر
11- تعریف آوای انتظار اختصاصی و متفاوت برای هر داخلی
12- پیج کردن تمام داخلی ها به صورت همزمان و تکی(امکان ویژه جهت آموزش پرسنل جدید)
13- انتقال تماس های تلفنی و دایورت تماس
14- فشرده سازی و ذخیره تمامی تماس ها
15- ارسال و دریافت نمابر(فکس سرور) مجازی، که برای هر داخلی اختصاص داده شده و همچنین ارسال نمابر از طریق تلفن همراه که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و همچنین عدم خرید دستگاه فیزیکی فکس می شود
16- مکانیزم های فشرده سازی برای کاهش پهنای باندوکاهش مصرف حجم اینترنت
17- چت درون سازمانی و انتقال فایل بین اپراتورها به همراه پنل گزارش گیری دقیق وکامل
18- امکان دسترسی از راه دور به پنل مدیریت تماس هوشمند آروید
19- تنظیم ساعت اداری شروع به کار و پایان ساعت کاری و اعلام به مخاطب
20- سیستم نظرسنجی(تماس های ورودی و خروجی) به همراه گزارش آماری جهت ارزشیابی و ایجاد فضای رقابتی بین پرسنل
21- امکان اتصال به درگاه پرداخت تلفنی(Gold Pay)
22- ارسال پیام انبوه صوتی برای لیست مخاطبین ایجاد شده در پنل
23- امکان دریافت و ثبت اطلاعات و مشخصات تماس گیرنده بدون نیاز به اپراتور
24- امکان پاسخگویی بدون محدودیت مکانی(دورکاری)
25- قابلیت ارسال فایل و پیام های تبلیغاتی از طریق واتساپ
پیشنهاد می کنیم به مدت 10 روز بصورت کاملا رایگان از این سیستم پاسخگویی در کسب و کار خود استفاده نمایید
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش، می توانید با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل نمایید.
051-31825
051-38840048
09159345323
فروش پنل مدیریت تماس هوشمند( Voip )، راه اندازی سرور و شبکه
2 سال قبل
در خراسان رضوي ، مشهد
کد آگهی : 50215
قیمت | توافقی |
شماره همراه | 09159345323 |
ایمیل | ss@hh.yahoo.com |
نام و نام خانوادگی | far |
نام واحد تجاری | far |
استان | خراسان رضوي |
شهر | مشهد |
آدرس | بین وکیل آباد 8و 10 |
مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :
تلفن مدیریت
شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵