نرم افزار انبار دریافت و پرداخت و خزانه داری
يكي از اهداف مهم و اساسي در شركتها و سازمانها ، فراهم نمودن اطلاعات مالي بصورت يكپارچه و بهنگام ميباشد . به روز بودن اطلاعات مالي در هر سازمان ،بستري مناسب جهت تصميم گيري هاي مديريت در بخش هاي بهبود روند كنترل و برنامه ريزي در سطح سازمان را ايجاد نموده و اتخاذ تصميم هاي مديريتي دقيق و حساس در مقاطع مختلف زماني را مهيا خواهد نمود. مديران با تكيه بر اطلاعات يكپارچه و منسجم از بخش هاي مختلف سازمان مي توانند در عرصه رقابت ، خط مشي و روند تصميم گيري دقيقي در برنامه هاي ميان مدت و بلند مدت اتخاذ نموده و به موفقيت هاي چشمگيري نائل گردند و بدون دسترسي به اطلاعات اين امر ممكن نخواهد بود . نرم افزار دريافت و پرداخت به عنوان يکي از زير سيستم هاي مالي وظيفه پياده سازي و پيش بيني کليه عمليات روتين دريافت پرداخت را بر عهده دارد شركت داده پردازش نوين سپهر توليد كننده نرم افزار هاي مالي و مديريتي مفتخر است سيستم دريافت و پرداخت ،يكي از محصولات توليدي خود را بحضورتان معرفي نمايد. اين سيستم در ادامه تجربيات توليد سيستمهاي مكانيزه در طي ساليان گذشته با استفاده از امكانات فناوريهاي جديد توليد شده است تا بتواند نيازهاي استفاده كنندگان را درسطوح مختلف جوابگو باشد
قابلیتهای عمومی
معرفي كاربران متعدد و تعيين محدوديتهاي دسترسي به گزينه هاي سيستم براي هر يك از كاربران.
قابليت تهيه نسخه پشتيبان و بازيابي اطلاعات سيستم.
قابليت اجراء برروي سيستم عامل windows xp ,windows vista ,windows 7, windows 8 32/64 Bit , windows 10
استفاده از پايگاه داده SQL Server
قابليت بروز رساني تغييرات نرم افزار از طريق اينترنت و مستقل.
قابليت ساخت كليه گزارشات بصورت Excel و Word
قابليت تغيير فونت نمايش منو ها و گزارشات
قابليتهاي پايه اي
معرفي بانکها، شعبه و محل استقرار.
معرفي صندوق هاي داخلي متمرکز و غيرمتمرکز سازمان.
معرفي اشخاص و موسسات برون سازماني و کارکنان سازمان.
معرفي تنخواه گردانها.
معرفي حسابهاي بانکي اعم از قرض الحسنه جاري، کوتاه مدت، پشتيبان و تعيين نحوه برداشت از هريک.
معرفي دسته چک ها طبق شماره سريال و رديف.
معرفي انواع ارز جهت نگهداري و ثبت در سيستم.
معرفي کاربران و تعيين سطوح دسترسي و حدود اختيارات در حساب بانکها و صندوق هاي سازمان.
معرفي مرکز هزينه و عامل هزينه جهت ثبت هزينه ها در حساب بانکها و صندوق هاي سازمان.
قابليتهاي اصلي و عملياتي
ثبت دريافتها، واريز ها در حساب بانکها و صندوق هاي سازمان.
ثبت دستور پرداخت، نحوه پرداخت از حساب بانکها و صندوق هاي سازمان.
صدور دستور پرداخت از حسابهاي بانکي به صندوق، اشخاص و موسسات، حسابهاي بانکي ديگر، تنخواه گردان ها و هزينه ها.
تاييد و ابطال دستور پرداخت (بخش يا تمامي رديف هاي دستور پرداخت).
ثبت برداشت، پرداخت از حساب صندوق با دستور پرداخت و بدون دستور پرداخت.
صدور چک تجاري، تضمين بر اساس دستور پرداخت.
تسويه حساب تنخواه و گزارش مانده حساب تنخواه گردانها.
ثبت دريافت اسناد شامل: چک تجاري، سفته، چک تضمين، ضمانتنامه هاي بانکي.
واگذاري اسناد دريافتي تجاري به حسابهاي بانکي سازمان و اشخاص و موسسات خارج از سازمان.
ثبت وصولي يا برگشتي چکهاي دريافتي.
قابليت هشدار چکهاي صادر شده قبل از سررسيد مقرر بر اساس تعداد روز دلخواه
گزارشات
قابليت هشدار اسناد انتظامي دريافتي تاريخ دار، قبل از سررسيد مقرر.
تهيه انواع گزارشات موجودي، گردش حسابهاي بانکي، صندوق سازمان.
تهيه انواع گزارشات متنوع اسناد دريافتي، واگذارشده، قابل واگذاري و… .
تهيه دفتر حساب بانک و دفتر صندوق سازمان.
تهيه گزارشات متنوع شرطي و پارامتريک دلخواه
وب سايت : dssNovinIt.com
آدرس ايميل : dssnovinit@gmail.com