نرم افزار حسابداری جهش نوین

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 11147
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09128940225
    تلفن ثابت02122485485
    ایمیلir.jaheshsoftware@gmail.com
    نام و نام خانوادگیشرکت نرم افزاری جهش
    نام واحد تجاریابوذر نوری
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی، شماره ۱۹۴

– برخی از امکانات نرم افزار حسابداری جهش نوین:

سیستم حسابداری مالی جهش نوین، امکانات متنوع بسیاری دارد. امکانات و ویژگی های اصلی این نرم افزار را می توان در قالب طبقه بندی های زیرین برشمرد :

۱. طبقه بندی و معرفی سر فصل های حسابداری در ۶ سطح حسابهای گروه، کل، معین، تفصیلی۱ (تفصیلی)، تفصیلی۲ (مرکز هزینه) و تفصیلی۳ (پروژه). (سطوح تفصیلی ، مرکز هزینه و پروژه به صورت شناور طراحی گردیده است)
۲. معرفی قرار داد ها و پروژه ها به عنوان یک سطح مستقل حسابداری و ثبت کلیه اطلاعات مربوط به آن ها و همچنین امکان طبقه بندی مراکزهزینه و پروژه.
۳. تعیین ویژگی و مشخصات حساب های معین بر اساس : ارزی ، مقداری ، ویژگی پیگیری، ماهیت حساب و ارتباط با سایر سیستم ها.
۴. ثبت اطلاعات اسناد به صورت یادداشت، موقت، بررسی شده و دائم.
۵. معرفی سطح دسترسی کاربران بر اساس سلسله مراتب سازمانی، سرفصل حساب ها و سال مالی به اطلاعات اسناد و گزارشات.
۶. ثبت روزهای تعطیل در یکسال و ثبت و ویرایش اسناد براساس روزهای غیرتعطیل.
٧. نگهداری اطلاعات گردش اسناد در سلسله مراتب سازمانی.
٨. ورود اطلاعات یک سند خاص با تاریخ های مختلف توسط کابران متعدد به صورت همزمان.
۹. امکان ثبت تاریخ سررسید ، شماره اعتبارات و تعداد در اسناد حسابدارای.
۱۰. طبقه بندی اسناد به وسیله معرفی گروه اسناد؛ همچون سند حقوق و دستمزد، انبار، اصلاحی، افتتاحیه و …
۱۱. عملیات کپی سند توسط سیستم و امکان تغییر در سند کپی شده.
۱۲. شناسایی اسناد ارسالی از سایر سیستم ها و جلوگیری از تکرار اطلاعات برای حفظ یکپارچگی اطلاعات.
۱۳. برسی اسناد پس از دوره موقت برای کنترل دوباره اسناد صادر شده.
۱۴. درج ضمائم مورد نیاز جهت اسناد. (درج عکس و اسناد اسکن شده)
۱۵. جستجو در اسناد به شیوه های مختلف همچون طبقه بندی صورت گرفته برای نوع سند، مبلغ بدهکار و بستانکار سند، شرح سند، شرح آرتیکل سند و …
۱۶. ادغام اسناد با شماره و تاریخ جدید.
۱٧. مرتب سازی اسناد بر حسب تاریخ و اختصاص شماره سند جدید.
۱٨. ایجاد ترتیب لازم در اسناد حسابداری توسط سیستم به دستور کاربر و ثبت اطلاعات قبلی اسناد در بایگانی و پیوست اسناد.
۱۹. انجام عملیات بستن حساب های موقت (سود و زیان) و تعدیل ما هیت حساب ها برای اصلاح مانده حساب ها. (بستن حساب ها بصورت هوشمند و در سطوح مختلف)
۲۰. صدور اسناد بستن حساب ها ،افتتاحیه و اختتا میه توسط سیستم و برگرداندن سند تعدیل ماهیت حساب ها در سا ل بعد. (بدون محدودیت درشماره و تاریخ صدور اسناد)
۲۱. ارسال اسناد بستن حسابها ، افتتاحیه، اختتامیه و … قبل از صدور به نرم افزارهایی همچون Excel.
۲۲. تبدیل اسناد موقت به اسناد دائم به شیوه های مختلف. (بصورت اختیاری)
۲۳. چاپ اسناد حسابداری در سطح کل و معین یا تمامی سطوح بصورت تکی یا سریالی.
۲۴. کنترل در چاپ اسناد حسابداری.
۲۵. و …

276 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵