– برخی از امکانات ویژه نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:
1. دریافت اطلاعات پایه و فاکتورهای خدمات پس از فروش از نرم افزار ها یی همچون Excel و …
2. امکان استفاده از نرم افزار بصورت چند شرکتی و معرفی شرکت ها و نمایندگی های مختلف و انجام عملیات مختلف بصورت مجزا.
3. امکان تبادل اطلاعات خدمات پس از فروش بین شرکت ها و نمایندگی های مختلف. (قابلیت چند شرکتی)
4. گزارش ساز ۳ بعدی.
5. امکان ارسال SMS پس از هر مرحله، جهت مشتری (درخواست کننده خدمات).
6. امکان ارسال SMS پس از ارجاع درخواست خدمات، جهت کارشناس (تکنسین) ارشد.
7. پیگیری و ثبت وضعیت مشتری (شرح حال بصورت مختصر) پس از ارائه خدمات (Happy Call).
8. امکان انجام عملیات ثبت فاکتور خدمات پس از فروش و ارائه گزارشات بر روی تلفن های همراه هوشمند و تبلت (Android Service).
9. امکان طراحی فرمت چاپی کلیه فرم ها و گزارشات در محیط Fast Report .
10. و …
– برخی از گزارش های نرم افزار خدمات پس از فروش جهش نوین:
1. گزارش از سریال محصولات به تفکیک گارانتی / غیر گارانتی، ابطال شده، لغو دوره گارانتی،نام مشتری، آدرس محل استقرار و…
2. گزارش از درخواست خدمات ثبت شده / ابطال شده.
3. گزارش جامع پیگیری درخواست خدمات پس از فروش.
4. گزارش از سرویس های ادواری.
5. گزارش از گواهی های خدمات پس از فروش.
6. تاریخچه خدمات ارائه شده به تفکیک سریال محصولات.
7. گزارش از کارشناسان (تکنسین) خدمات پس از فروش بر اساس خدمات ارائه شده.
8. گزارش پایش خدمات پس از فروش.
9. و…