مرکز کامپیوتر ایران

3 ماه قبل در تهران ، اصفهان
کد آگهی : 1159
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923064117
    تلفن ثابت44254428
    ایمیلshetab1200@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصباحی
    نام واحد تجاریمرکز کامپیوتر ایران
    استانتهران
    شهراصفهان
    آدرس سایت:http://www.iccshop.ir/
    آدرستهران – خیابان ولیعصر- پایین ترازمیدان ولیعصر

مرکز کامپیوتر ایران به عنوان بزرگترین مرکز توزیع و فروش محصولات کامپیوتری در سال 1377 تأسیس گردید و رویکردی جدید از تأثیر گذارترین تجارت بر زندگی مردم به همگان معرفی نمود.

این مرکز در نه طبقه که شامل پنج طبقه تجاری، سه طبقه پارکینگ و انبار و یک طبقه سالن اجتماعات می باشد در زمینی به مساحت ……. واقع در تهران-خیابان ولیعصر-بالاتراز چهارراه طالقانی بنا شده است .

افتتاح270 واحد تجاری در 5 طبقه این مرکز،به همراه مدیریت صحیح آن در راستای تمرکز قدرتمند همگی واحدها فقط و فقط بر روی محصولات کامپیوتری، این مرکز را به سرعت تبدیل به قطب قدرتمندی در این صنف نمود و این مهم توجه بسیاری از تجار و تولید کنندگان مطرح حوزه آی تی را به خود جلب نمود و ایران را به عنوان پایگاهی قدرتمند جهت معرفی،فروش و توزیع کالاهای خود به مصرف کنندگان و همکاران سراسر کشور انتخاب نمایند،لذا این مرکز به سرعت بستر حضور برندهای تجاری مطرح دنیا گردید و خود را در نوک پیکان فروش و معرفی محصولات کامپیوتری و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در راستای پیشرفت تکنولوژی یافت.

هم اکنون پس از گذشت 15 سال از بازگشایی مرکز کامپیوتر ایران که همراه گشته با آشنایی و اشتیاق بیشتر جامعه در استفاده از تکنولوژی در زندگی روزمره ،این مرکز همگام با تکنولوژی روز دنیا جدیدترین محصولات کامپیوتری را با مناسب ترین قیمت ها ارائه نموده و استقبال کم نظیر مردم از این مرکز موجب گشته تا شرکتهای بزرگ آی تی، با حضور خود و برگزاری مسابقات گوناگون و اهداء جوایز با مشارکت مدیریت این مرکز، بیش از پیش تلاش نمایند تا تقدیری شایسته در راستای تکریم مشتریان و مراجعین گرامی به عمل آورند.

در حال حاضر محصولاتی که در این مرکز قابل ارائه میباشند را میتوان به چند بخش تقسیم نمود:

-کامپیوترهای رومیزی (پی سی) رایانه های قابل حمل (نوت بوک)

-تبلت کلیه قطعات سخت افزاری (هارددیسک- رم- سی پی یو- مادربوردو… )

لوازم جانبی (موس- کیبورد- کیف و… ) پرینتر و فکس

-تجهیزات شبکه دوربین های مداربسته نرم افزار

در انتها ضمن سپاس و قدردانی از مراجعین و مشتریان محترم این مرکز شایان ذکر است، مرکز کامپیوتر ایران با تمامی دشواریهای موجود در امور واردات و عرضه تکنولوژی، تمامی تلاش خود را می نماید تا بتواند در این مهم سهم بسزایی داشته و پیشگام خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان باشد،زیرا این مرکز چشم انداز آینده خود را در نزدیک شدن هرچه بیشتر به مصرف کنندگان و رفع نیازهای آنها دیده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

986 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵