چراغهاي روشنايي فضاهاي تميز40 وات مخصوص کلینروم گروه رایمون

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 135511
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09933261035
    ایمیلit@raymontech.com
    نام و نام خانوادگیGroup Raymon
    نام واحد تجاریGroup Raymon
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران،خیابان آیت الله کاشانی، خیابان دویست دستگاه، خیابان کیهان، کوچه کیهان دوم، پلاک 23، طبقه سوم، واحد 8،کد پستی ۱۴۸۳۹۴۵۳۳۱

چراغهاي روشنايي فضاهاي تميز40 وات مخصوص کلینروم گروه رایمون
در اتاق های تمیز، دقت مهم است. برای جلوگیری از آلودگی، مواد، از جمله روشنایی، باید عاری از میکروب باشند و متخصصانی که در اتاق های تمیز کار می کنند باید بتوانند بدون وارد کردن آلودگی به محیط، تجارت خود را انجام دهند. روشنایی اتاق تمیز باید این الزامات دقیق را برآورده کند و کار انجام شده در اتاق را تسهیل کند.علاوه بر این، ملاحظات دیگری مانند استفاده خاص از اتاق تمیز، طبقه بندی اتاق، و پیکربندی تامین هوا وجود دارد.
مانند هر جنبه ای از اتاق تمیز، نورپردازی بسیار مهم است و نیاز به نظافت مناسب دارد. برای جلوگیری از هر نوع آلودگی، نورپردازی باید عاری از باکتری باشد.اینکه چه نوع نورپردازی برای اتاق تمیز استفاده شود به آنچه در اتاق تمیز ساخته می شود، طبقه بندی آن و پیکربندی تامین هوای سقف آن بستگی دارد.
کارهای بسیار دقیقی که در اتاق های تمیز انجام می شود، نیازمند الزامات بسیار خاصی برای روشنایی است. موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله اینکه چگونه تامین هوا بر سیستم روشنایی تأثیر می گذارد و اینکه آیا ترکیبی از سبک های روشنایی مورد نیاز است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گروه رایمون مراجعه کنید و یا با شماره تماس ذکر شده در ذیل تماس حاصل فرمایید.
آدرس : تهران،خیابان آیت الله کاشانی، خیابان دویست دستگاه، خیابان کیهان، کوچه کیهان دوم، پلاک 23، طبقه سوم، واحد 8،کد پستی ۱۴۸۳۹۴۵۳۳۱
تلفن : 02191092934
09108117569
ایمیل :info@raymontech.com
آدرس سایت : http://www.raymontech.com

76 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵