دکور مغازه طلافروشی به سبک لاکچری ها در یودکور

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 136065
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09361854505
    ایمیلtatesap421@lodores.com
    نام و نام خانوادگیyasin amiri
    نام واحد تجاریyasin amiri
    استانتهران
    شهرتهران

دکور مغازه طلافروشی کلاسیک
دکوراسیون کلاسیک و دکور طلا فروشی udecor یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای دکوراسیون طلافروشی است. انتخاب این سبک تا حدودی میزان دکوراسیون شما را افزایش می دهد زیرا باید با روکش ممبران یا روکش چوب و چوب خالص انجام شود، در صورت انتخاب سبک مدرن می توانید از مواد ارزان تری مانند مدیاپن استفاده کنید.

برخلاف افزایش هزینه های چیدمان دکور، شما به فروشگاه خود شکوه و تجمل می بخشید. سبک کلاسیک با جواهر فروشی بسیار سازگار است اما اگر مغازه شما خیلی کوچک است سبک کلاسیک به هیچ عنوان توصیه نمی شود زیرا ستون و سرستون دارد و باعث اتلاف فضا می شود.

دکور کلاسیک خود را تا حد امکان با رنگ آمیزی شده (بدون راه راه) ساده نگه دارید تا جواهرات تمرکز اصلی باشد. این تمرکز را با نور نقطه و خط تقویت کنید.

یادداشت مهم:
به خاطر داشته باشید که هدف از دکوراسیون جواهرفروشی، نمایش قطعات طلاست، نه صرفا نمایش دکور. فراموش نکنید که برای ویترین های داخلی خود نورپردازی خاصی در نظر بگیرید.
https://udecor.ir/shop-interior-design/jewelry-store-design
در نهایت اگر نیاز به مشاوره یا طراحی دقیق و حساب شده برای دکور جواهر فروشی خود دارید، طراحان ما می توانند در این زمینه به شما کمک کنند، پس برای دکوراسیون جواهر فروشی با ما در جودکور تماس بگیرید.

185 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵