فروش (IXYS (westcode

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 136295
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– دیودها (Diods): شرکت Littelfuse تولید کننده انواع دیودها در سری های متنوع است که تقریبا پاسخگوی تمامی نیازهای مقتضی بر حسب سفارشات مشتریان در زمینه این محصول می باشند. دیود رکتی فایر (Rectifier Diode) از جمله این محصولات است که در انواع متعدد قابلیت انسداد ولتاژها از ۴۰۰ وات تا ۶۰۰۰ وات و تقلیل و کنترل آن ها به حداکثر ۲ کیلو وات را دارا هستند. سری های Stud rectifier diodes و Capsule rectifier diode از جمله این محصولات به شمار می روند.

دیودهای سریع (Fast Recovery Diodes) از جمله دیودها با قابلیت بازیابی شونده سریع شرکت Littelfuse هستند که مکمل های ضروری برای سوئیچ کردن ابزار به شمار می روند و بیشتر همچون یک مبدل انرژی مدرن عمل می کنند. این ابزارها با استفاده از فن آوری سیلیکونی آلیاژی و شناور از اتصالات فشرده بهره می گیرند و به این ترتیب محصولاتی با قدرت عملکردی بالا محسوب می شوند. این محصولات به عنوان دیودهای غیر موازی در تریسوترهای خاموشی و اینورترهای تریستوری سریع مورد استفاده قرار می گیرند و در دو سری Stud fast recovery diode و Capsule fast recovery diode تولید می شوند.

دیودهای سریع در انواع soft و فوق سریع (Extra fast recovery diodes) نیز تولید می شوند. از دیگر دیودهای سریع می توان به دیودهای پرقدرت سونیک (High power sonic fast recovery diodes) نام برد که در سری HP تولید و روانه بازار می شوند. این محصولات در انواع ۱/۷ تا ۴/۵ کیلووات و ۲۰۰ تا ۲۵۰۰ آمپر تولید و بسته به نیاز مشتری تهیه و تأمین می شوند.

– تریستور (Thyristor): تریستور از دیگر محصولات شرکت IXYS به شمار می رود و این محصول نیز همچون دیودها در انواع متنوع مناسب برای کاربردهای گوناگون تولید می شود. تریستور کنترل فاز شرکت westcode از جمله این محصولات است که دارای طراحی استاندارد و جامع است. شرکت IXYS UK Westcode Ltd از تأمین کنندگان عمده تریستور کنترل فاز در حوزه های کاربردی نظیر درایوهای DC، سیستم های دریایی/ راه آهن، ذوب القایی، مبدل های انرژی بادی، تأمین کننده های انرژی الکترومکانیکی و استارترهای نرم افزاری به شمار می رود. تریستورهای خاموش شونده سریع از دیگر محصولات وستکد هستند که دارای ساختار گیت های بازسازی کننده هستند که فرایند سوئیج را به بهترین شکل و با کمترین ضریب خطا انجام می دهند. این محصولات در اینورترها، درایو DC و UPS ها مورد استفاده قرار می گیرند. تریستورهای Distributed Gate از دیگر نمونه تریستورهای IXYS هستند و از این حیث شرکت IXYS از سرآمدان درفن آوری گیت توزیعی محسوب می شود. طراحی منحصر به فرد و طول عمر بالای این محصولات باعث شده است که این تریستورهای Littelfuse قابلیت کاربردی بالا، سرعت زیاد و در عین حال سعوط ولتاژ پایینی داشته باشند. این محصولات در گرمایش القایی، تأمین انرژی، و اینورتور ها و مبدل های فرکانس بالا کاربرد زیادی دارند.

59 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵