فروش قطعات الکتریکی سمیکرون (SEMIKRON)

2 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 137103
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– ماژول IGBT: ماژول های IGBT شرکت سمیکرون آلمان پکیج های SEMITRANS و SEMIX و SKIM و MiniskiiP و SEMITOP را در انواع سری ها و مدل ها شامل می شود که هر یک سری کاربردهای خاص خود را دارند. این مدل ها در آمپرهای مختلف از ۴ آمپر تا ۱۴۰۰ آمپر را پوشش می دهند و در ولتاژهای ۶۶ تا ۱۸۰۰ ولت تولید و به مشتریان عرضه می شوند. عمده کاربرد ماژول های IGBT در بستن و نیز مونتاژ سریع و آسان می باشد.

– سری محصولات SiC: یا کربیدهای سیلیکون که پاور ماژول های تمام کربید سیلیکونی (Full SiC) و پاور ماژول های کربید سیلیکونی هیبریدی (Hybride SiC) را شامل می شوند. پاورماژول های تمام کربید سیلیکونی که در انواع MiniSKiiP و SEMITOP و SEMITRANS تولید می شوند حداکثر خروجی قدرت، بیشترین چگالش قدرت، بیشترین میزان کنترل و سوئیچ فرکانس ها و کمترین هدر رفت و بیشترین کارایی را به مشتریان و بهره گیرندگان اعطا می کنند و از این رو قابلیت بالایی در بهینه سازی فرایندها دارند. پاور ماژول های هیبریدی نیز در انواع مختلف از ۵۰ تا ۶۰۰ آمپر، و در ۱۲۰۰ ولت تولید و روانه بازار می شوند. این سری محصولات نیز ضمن مدل های متنوعی که دارند قادرند کارآیی و کارآمدی فرایندها را به نحو محسوسی بالا ببرند.

– ماژول MOSEFT: این سری محصولات سمیکرون در انواع تک سوئیچی، نیم پل و H پل، در پکیج های مختلف تولید می شوند. این محصولات فرایند سوئیچ را سریع تر و دقیق تر کرده و از ضعف عملکردی فرایند سوئیچ کردن اجتناب می کنند.

– ماژول تریستور/ دیود (Thyristor/Diode Modules): این سری محصولات شرکت سمیکرون نیز در پکیج های SEMIPACK و SEMIPOINT و SEMITOP تولید می شوند. تکنولوژی تماسی این محصولات در انواع تماس لحیمی، تماس فشاری و bonded contact می باشد. این محصولات در هندسه های دوگانه یا ساده برای کنترل فاز و رکتی فایر مورد استفاده قرار می گیرند.

– ماژول های یکسو کننده پل (Bridge Rectifier Modules): این محصولات فرایند طراحی اینورتورها را مطمئن و قابل اتکا می سازند. این محصولات در انواع و پکیج های مختلف از لحاظ تعداد تقویت کننده ها تولید و به مشتریان محصولات SEMIKRON ارائه می گردند و دارای هندسه های تک فازی یا سه فازی می باشند.

– ماژول قدرت هوشمند (IPM): این محصولات ماژول IGBT، درایو دروازه ای و فن آوری سرمایشی را به بهترین و یکپارچه ترین شکل ممکن ترکیب در همدیگر می کنند. کیفیت و قابلیت اطمینان بالای این محصولات نظر اکثریت بهره گیرندگان آن می باشد. تنوع آن ها نیز زبانزد است و در سری های SKiiP3 و SKiiP4 تولید می شوند که هر یک مدل های متنوعی دارند. مدل های سری SKiiP3 در امپراژهای مختلف، از ۵۰۰ تا ۲۴۰۰ و نیز ولتاژهای ۱۲۰۰ تا ۱۷۰۰ ولت تولید می شوند. سری SKiiP4 این محصولات نیز تا دمای اتصال ۱۷۵ درجه سانتیگراد گسترده شده اند و در آمپراژها و ولتاژ متنوع، از ۱۸۰۰ تا ۳۶۰۰ آمپر و از ۱۲۰۰ تا ۱۷۰۰ ولت را شامل می شوند.

– اجزاء الکتریکی مجزا: نظیر چیپ (Chip)، دیود (Diod) و تریستور (Thyristor) از دیگر تولیدات شرکت سمیکرون می باشند که نظر مشتریان گسترده ای را در اقصی نقاط دنیا به خود جلب کرده اند. دیودهای هرزگرد semikron را می توان بسته به نوع کاربرد و نیاز فنی در ولتاژهای ۶۰۰، ۶۵۰، ۱۲۰۰ و ۱۷۰۰ از بازار تهیه کرد. دیودها و تریستورهای رکتی فایر نیز برای ولتاژ ۱۶۰۰ ولت تنظیم شده اند که نرخ جریانی معادل ۷۷۰ آمپر را پوشش می دهند. این محصولات در بهینه سازی بسیاری از فرایندهای مرتبط می توانند نقش برجسته ای را ایفا کنند. دیودهای Discrete شرکت سمیکرون نیز در انواع مختلف تولید و به مشتریان عرضه می شوند. دیودهای اپوکسی محوری برای نصب PCB بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، دیودهای چرح دنده ای در فیلدهایی نظیر جوشکاری کاربرد دارند و رکتی فایرهای گردشی برای ژنراتورها استفاده می شوند. تریستورهای تولیدی این شرکت آلمانی نیز در انواع چرخ دنده ای موجودند که برای تقویت و مونتاژ فرایندها و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند.

69 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵