ادونتک (Advantech)، برند محصولات اتوماسیون صنعتی

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 140554
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد

فعالیت های شرکت ادونتک امروز به زمینه های زیر گسترش یافته است و دیگر نمی توان این شرکت را تولید کننده در حوزه صنعتی محدود و مشخص برشمرد:

– محاسبه گرهای جاسازی شده (Embedded Computing)

– محصولات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی (Industrial Automation)

– سیستم های هوشمند (Intelligent Systems)

– سیستم های مراقبت بهداشتی هوشمند (Intelligent Healthcare)

چنان که می بینیم محصولات ادونتک به هیچ عنوان به تولیدات اتوماسیون صنعتی محدود نمی شود و این شرکت در زمینه های متنوع دارای طیف گسترده محصولات است. بخشی از طیف محصولات غیر اتوماسیون صنعتی این شرکت را می توان به شرح زیر لیست کرد:

– در زمینه محاسبه گرهای جاسازی شده، شرکت ادونتک دارای محصولاتی نظیر سیستم های اتصال به دروازه های IoT به صورت چند سیم کارته، سیستم های نمایشگر صنعتی با شفافیت بالا و قابلیت استفاده آسان، مادربردهای صنعتی با استفاده های پزشکی، PC های سبک وزن و کم حجم برای کسانی که حجم بالای مسافرت را دارند و نیز PC های شخصی مخصوص کاربردهای تفریحی و بازی و سرگرمی می باشد.

– در زمینه تولید سیستم های هوشمند نیز طیف محصولات ادونتک گسترده است. این شرکت تایوانی تولید کننده ماژولار پنل ها برای PC می باشد که قابلیت شناوری و انعطاف پذیری بالایی دارند. ادونتک همچنین تولید کننده کیت های استارتر DAQ می باشد که در زمینه های اندازه گیری ابعاد و صنایع دارای کاربرد است. سری IoT SKY این محصولات دارای قابلیت ذخیره سازی و عملکرد فرایندی می باشد.

– در زمینه سیستم های پزشکی هوشمند نیز ادونتک تولید کننده مانیتورهای پزشکی، محصولات Telemedicine یا پزشکی از راه دور، سیستم های ارتباطی هوشمند میان پرستاران و بیماران، راه حل های تحرکات پزشکی و سیستم های ساده سازی گزارشات پیشین و مواردی از این دست می باشد.

محصولات ذکر شده فقط بخشی از سری تولیدات ادونتک در زمینه های غیر از اتوماسیون صنعتی به شمار می روند. اما شهرت و اعتبار اصلی این شرکت مربوط به محصولات اتوماسیون صنعتی این شرکت می باشد و همین امر گروه صنعتی کاسپین را به دریافت نمایندگی توزیع و خدمات شرکت ادونتک در کلیه نقاط کشور ترغیب کرده است. برخی از محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت ادونتک به این شرح معرفی می گردند تا کاربران محترم را با تصویری کلی از محصولات اتوماسیون صنعتی این شرکت تایوانی را آشنا سازند:

– سیستم های اتوماسیونی ساختمان:

با استفاده از این سری محصولات اتوماسیون صنعتی کارایی و صرفه جویی در انرژی واحدهای ساختمانی به طرز مشهودی کاهش می یابد. این محصولات دارای ترکیبات شبکه ای و قابل ردیابی و جستجو می باشند و همین امر به مهندسین اجازه می دهد تجهیزات را در سیستم های اتوماسیون ساختمانی بهتر و راحت تر کنترل و پایش کنند.

– کامپیوترهای خودکار جاسازی شده:

این سری محصولات اتوماسیون صنعتی در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ تولید می شوند و طراحی پیشرفته شان بدان ها قابلیت چند عملکردی می دهد.

– رابط انسان ماشین یا HMI:

از سری HMI های تولیدی شرکت ادونتک می توان به پنل PC های با قابلیت کاربردی بالا، خروجی های شبکه برای کاربردهای کارخانه ای و مانیتورهای صنعتی نام برد. رابط های انسان ماشین یا HMI های تولیدی ادونتک از سری محصولات پرطرفدار این شرکت اتوماسیون صنعتی محسوب می شوند که در بازار جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

– کنترل کننده های خودکار و ورودی/ خروجی های اتوماسیونی:

کنترل کننده های خودکار قابل برنامه ریزی شرکت ادونتک، از نوع تکامل یافته سری محصولات PLC یا کنترل کننده های قابل برنامه ریزی منطقی می باشند که دارای سیستم های کنترلی خودکار PC محور بوده و برای انواع کاربردهای کارخانه ای قابل استفاده می باشند.

68 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵