فروش قطعات الکترونیکی VISHAY

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 141224
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

قطعات الکترونیکی منفعل: قطعات الکترونیکی منفعل آن دسته محصولاتی هستند که برای عملکرد نیاز به یک منبع تغذیه انرژی ندارند، بلکه فقط یک ورودی را تبدیل به خروجی می کنند. این قطعات توانایی کنترل جریان الکتریکی را ندارند و فقط به محض دریافت آن ها واکنش نشان می دهند. شرکت Vishay طیف گسترده ای از قطعات الکترونیکی را تولید می کند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشند:

– خازن ها (Capacitors): از متنوع ترین محصولات تولیدی شرکت Vishay محسوب می شوند. انواع این محصولات اعم از خازن تانتالیوم (Tantalum Capacitor)، خازن سرامیکی (Ceramic Capacitor)، خازن فیلم (Film Capacitor)، خازن قدرت (Power Capacitor) و خازن آلومینیومی (Alumninum Capacitor) چه در بازار جهانی و چه در بازار داخلی با استقبال بالایی مواجه شده اند. خازن های Vishay در کشور ایران نیز مورد توجه قرار گرفته اند و از این رو بسیاری از تأمین کنندگان قطعات الکترونیکی به واردات و تأمین این محصولات راغب گردیده اند. مخصوصاً خازن های تانتانیوم و خازن الکتریکی قدرت در مقایسه با سایر محصولات توجه بیشتری را به خود جلب کرده اند.

– مقاومت ها (Resistors): مقاومت ها دیگر قطعات الکترونیکی منفعل تولیدی توسط شرکت Vishay می باشند که در انواع گوناگون از جمله مقاومت فیلم لایه نازک، مقاومت فیلم لایه ضخیم، مقاومت فیلم کربن (Carbon Film Resistor)، مقاومت فیلم متال اکسید (Metal Oxide Film Resistor) و wirewound تولید می شوند. هر سری از این محصولات دارای مدل ها و انواع گوناگون می باشند. برای مثال شبکه های مقاومتی، آرایه های مقاومت و شبکه های خازنی از جمله فرآورده های مقاومت های لایه نازک (Thin Film Resistor) و لایه ضخیم (Thick Film Resistor) این شرکت می باشند. مقاومت های wirewound این شرکت دارای ویژگی های فنی قابل توجهی بوده و توانسته اند بازار جهانی را تحت تأثیر خود قرار دهند.

– سنسورها (Sensors): شرکت Vishay تولید کننده سه سری سنسور زاویه دار و خطی (Angular and Linear Sensor)، بدون تماس (Non-Contacting Sensor) و سنسور دما (temperature Sensor) است. سنسورهای زاویه دار و خطی این شرکت شامل سنسورهای موقعیت خطی، پتانسیومترهای دقیق تک چرخشی و چند چرخشی می باشد. برای عملکرد در محیط های سخت شرکت Vishay سنسورهای غیر تماسی را تولید کرده است. جابجایی خطی، چرخشی (به صورت تک چرخشی و چند چرخشی) و عمر و دوام زیاد از ویژگی های این سری سنسورهای Vishay می باشند. این شرکت همچنین در زمینه تولید سنسورهای دما تنها تولید کننده قطعات الکترونیکی محسوب می شود که هم ترمیستورهای باکیفیت نو فن آوری بالا، و هم RTD های فیلم محور را تولید می کند. این امر دایره انتخاب مشتری در خصوص نحوه استفاده از سنسور را بالا می برد و از این رو مزیتی بی رقیب برای این قطعات الکترونیکی بر جا می گذارد.

– اجزای مغناطیسی (magnetics): اجزای مغناطیسی از جمله دیگر قطعات الکترونیکی تولیدی شرکت Vishay محسوب می شوند که همچون سایر تولیدات این شرکت دارای انواع گوناگون در سری های متفاوت هستند. اینداکتورها اصلی ترین قطعات الکترونیکی از این دسته محصولات Vishay محسوب می شوند. سری محصولاتی نظیر IHLP و IHSM، اینداکتورهای متناوب، دوگانه، RF و کویل های وایرلس از جمله اینداکتورهای تولیدی این شرکت محسوب می شوند. مبدل ها یا ترانسفورماتورها دیگر قطعات الکترونیکی این شرکت هستند که در انواع ترانسفورماتور flyback، ترانسفورماتور رزونانس LLC، ترانسفورماتورهای دروازه ای، ترانسفورماتور سه فاز، ترانسفورماتور تک فاز خطی، ترانسفورماتور نیم پل و تمام پل تولید و به بازار ارائه می شوند. دایره گسترده این دسته محصولات باعث شده است که مشتریان مختلف در زمینه های کاری متنوع خواهان محصولات متناسب با نیاز خود و تولیدی شرکت Vishay شوند و از همین رو بازار قطعات الکترونیکی این شرکت دارای رونق بالایی است.

81 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵