مدرک تکنسین لیزر را مورد تایید دیتافلو دریافت کنید

2 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 141460
    قیمت30,000,000 تومان
    شماره همراه09226036519
    ایمیلHamidhosseini1331@gmail.com
    نام و نام خانوادگیحسینی
    نام واحد تجاریحسینی
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسمیدان المپیک خیابان مرادی۲۹

مدرک تکنسین لیزر را مورد تایید دیتافلو دریافت کنید
از مهمترین اقدامات لازم قبل از مهاجرت کاری، بدست آوردن تخصص و مهارت در یک ضمینه کاری است. برای دستیابی به تخصص در هر ضمینه کاری نیاز به آموزش است. دریافت مدرک از مجموعه آموزشی معتبر و قابل استعلام بعد از ارایه آموزش برای مهاجرت بسیار اهمیت دارد. قبل از شروع کار در کشورهای حوزه خلیج فارس شرکت دیتافلو با استعلام از مراکز آموزشی مورد اطمینان خود در کشورهای مختلف صحت مدارک شما را خواهد سنجید. بنابراین انتخاب موسسه آموزشی معتبر و مورد تایید دیتافلو قبل از آموزش مهم است.
کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بدلیل شرایط حقوقی مناسب، نزدیکی به ایران، عدم نیاز به مدرک زبان و شرایط آسان برای مهاجرت همواره مورد توجه نیروی کار در حوزه پزشکی و پیراپزشکی است.گرفتن تائیدیه مدارک تحصیلی و کاری برای متقاضیان کار در کشورهای عربی الزامی است. پروسه معادل سازی مدرک تحصیلی و کاری در کشورهای عربی از طریق دیتافلو DataFlow انجام می‌شود.
مجموعه آموزش فانو با بیش از 10 سال سابقه در آموزش تکنسین لیزر حذف موهای زاید و دستگاه‌های لاغری یکی از معتبرترین مراکز آموزشی مورد تایید دیتافلو در ایران است. با دریافت مدرک تکنسین لیزر حذف موهای زاید و کمک پرستاری از مجموعه فانو در کوتاهترین زمان ممکن تاییده دیتافلو که مهمترین شرط برای مهاجرت است را به راحتی دریافت خواهید کرد. حقوق تکنسین لیزر در این کشور حدود 500 ریال عمان، یعنی ماهی 50 میلیون تومان ایران که حقوق بسیار مناسب محسوب می¬شود.
جهت مشاوره و آموزش با ما تماس بگیرید:
0922-603-6519

117 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵