بیجر الکترونیک (Beijer Electronics)، محصولات اتوماسیون صنعتی

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 142024
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– انرژی: محصولات بیجر کارآمدی بالایی داشته و راهکارهایی بدیل و مؤثر برای مجموعه ها و فن آوری های حوزه انرژی ایجاد می کنند. سیستم های توزیع دقیق و هوشمند این شرکت می تواند قابلیت کاربردی بالایی در حوزه انرژی داشته باشد.

– زیرساخت ها: محصولات اتوماسیون صنعتی BEIJER خصوصاً در زیرساخت های حمل و نقل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از آن ها فرایندها با سرعت و اطمینان بالاتر انجام می شوند.

– ساخت و ساز: در زمینه ساخت و ساز نیز استفاده از تجهیزات و محصولات بیجر مصرف انرژی و زمان را کاهش می دهد و به این ترتیب هزینه تمام شده فرایندهای تولیدی و خدماتی را به شکل محسوسی کاهش می دهد.

– ساخت: افزایش بهره وری تولیدات صنعتی مهم ترین خاصیت محصولات اتوماسیون صنعتی BEIJER محسوب می شود.

– حمل و نقل: با استفاده از تجهیرات اتوماسیون صنعتی و شبکه های ارتباط داده بیجر می توان فرایند حمل و نقل را از طریق ساز و کارهای فنی و ارتباطی تسهیل و تسریع کرد.

– صنایع دریایی: اعم از حمل و نقل دریایی و سایر فرایندهای ساحلی و فراساحلی را می توان با استفاده از تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ارتباطات داده بیجر تقویت و بهینه کرد.

– نفت و گاز: یکی از عمده حوزه های کاربردی محصولات BEIJER در حوزه نفت و گاز است. تسهیل فرایند انتقال سیال، ارتقای شبکه ارتباطات و تسهیل در برقراری ارتباطات، بازرسی های فنی و مهندسی، پایش و کنترل فرایندهای نفتی و گازی از طریق تجهیزات اتوماسیون صنعتی نظیر HMI و نظیر آن، خودکار سازی برخی فرایندها و تقلیل دادن نقش نیروی انسانی به صرف ناظر و بازرس آن ها، و نیز برنامه ریزی تولید و انتقال از طریق تجهیزات و نرم افزارها از جمله کارکردهایی است که محصولات این شرکت می توانند برای متولیان صنایع نفت و گاز داشته باشند.

88 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵