فروش محصولات اتوماسیون راکول (Rockwell Automation)

1 سال قبل در قزوين ، قزوين
کد آگهی : 142026
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نور محمدی
    نام واحد تجاریابراهیم حاجی نور محمدی
    استانقزوين
    شهرقزوين
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

اصلی ترین محصولات اتوماسیون صنعتی این شرکت آمریکایی به شرح زیر می باشد:

– مدارها و حفاظت بار (Circuit and Load Protection): محصولاتی نظیر خروجی های PLC، رله کویل، دستگاه های آزمایشی و نظایر آن از جمله محصولات اتوماسیون صنعتی راکول اتوماسیون هستند.

قطع کننده مدار تولیدی این شرکت، ریل های صنعتی DIN، قطع کننده های مینیاتوری با چگالی بالا، محافظ های مدار و از این قبیل را شامل می شود که با قطعات یدکی و ابزارهای محافظتی به مشتریان تحویل داده می شود. این سری محصولات در دامنه ولتاژها و ترتیبات متنوع متناسب با نیاز مشتریان مختلف تولید می شوند و بنابراین می توان گفت تقریباً در هر زمینه صنعتی می توان از این سری محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت راکول اتوماسیون بهره برد.

سوئیچ های قطع اتصال (Disconnect Switch) این شرکت در هر دو نوع عمق ثابت و متحرک، با قابلیت نصب فلنجی و دروازه ای تولید می شوند.

محافظ های الکتریکی مدارها (Electronic Circuit Protection) از دیگر سری محصولات اتوماسیون صنعتی راکول محسوب می شوند که جریان ولتاژ و باردهی مدار را تحت کنترل قرار می دهند. با استفاده از این محافظ ها می توان به هر دو طریق دستی یا کنترلی ماژول ها را تحت کنترل داشت.

نگهدارنده های فیوز (Fuse Holder)، محافظ های موتوری ولتاژ پایین و متوسط (Low & Medium Voltage Motor Protectors)، و فیلترها و محافظ های سرریز (Surge Protector & Filter) از دیگر سری از این دسته محصولات راکول اتوماسیون هستند که دارای بازار قابل توجهی نزد مشتریان می باشند.

– درایوها و موتورها (Drives and Motors): درایوها و سرو درایوهای شرکت راکول اتوماسیون در انواع و مدل های مختلف با درجه کارایی بالا، منعطف با شرایط فنی کار و عملکرد آسان و ساده تولید می شوند. سری محصولات VFD شرکت Rockwell Automation متناسب با ولتاژهای پایین و متوسط تولید می شوند. سرو درایوهای مدل Kinetix با دقت عملکردی بسیار بالا برای کنترل انواع فرایندها از قطعات تک محوره گرفته تا چند محوره ماژولار تولید و به مشتریان عرضه می شوند.

درایوهای AC با ولتاژ پایین دارای ساختار برنامه ریزی دقیق و رابط های مشترک میان اپراتورها هستند که برنامه ریزی و تنظیم فرایندها را بسیار تسهیل می کنند و زمان تنظیم را نیز کاهش می دهند. سهولت عملکردی این دستگاه ها باعث شده است که زمان آموزش به حداقل رسیده و راه اندازی این تجهیز و فرایندهای تحت کنترل آن در اسرع وقت انجام شود.

درایورهای DC از دیگر محصولات راکول محسوب می شوند که دارای گستره کاربردی بسیاربالا بوده و برای موتورهای DC ساخته می شوند.

سرو درایوها از پرکاربردترین تجهیزات اتوماسیون صنعتی تولیدی شرکت راکول هستند که در ساده سازی فرایندها و ماشین آلات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. سرو موتورهای تولیدی این شرکت نیز در طیف گسترده ای از موتورها، از موتورهای خطی گرفته تا چرخشی مورد استفاده قرار می گیرند. موتورهای خطی تولیدی این شرکت شامل سری های LDC و LDL می باشند. این سرو موتورها با فن آوری smart motor به برقراری اتصال خودکار میان موتور و درایو یاری می رسانند.

79 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵