گروه شرکت های شینا

1 سال قبل در نامعلوم ، تهران
کد آگهی : 142826
    قیمتتوافقی
    شهرتهران
    استاننامعلوم
    ایمیلinfo@shinabazar.com
    شماره همراه09129373620
    شماره تماس44454207 -

گروه شرکت های شینا فعالیت خود را از سال 1368 در صنعت شیشه ساختمان، در قالب یه کارگاه آغاز نمود، هم اکنون گروه شینا دارای شرکت های تابعه شینا سازه آریانا به شماره ثبت 351964 ، شینا سازه ریناس به شماره ثبت 433597 و شینا سازه ربین به شماره ثبت 1537 ، با پشتوانه ی علمی قوی و سابقه ای 25 ساله در صنعت ساختمان، فعال در حوزه بازرگانی انواع تجهیزات و یراق آلات شیشه، اجرای تخصصی انواع دکوراسیون، نماسازی داخلی و خارجی ساختمان، با یاری خداوند توانسته نامی آشنا از خود به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت بر جای گزارد.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع در تمامی حوزه های فعالیت خود از بدو تاسیس تاکنون کوشیده است کارنامه درخشانی از ارائه خدمات مورد نیاز برای مشتریان را به ثبت برساند. شناخت بازار، آشنایی با برندهای برتر، واردات و صادرات محصولات و خدمات، حضور طولانی مدت در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی و سابقه درخشان تیم مدیریت شرکت در صنعت شیشه و نمای ساختمان از مزیت های رقابتی گروه شرکت های شینا به شمار می آید.

فعالیت های شرکت های مذکور به اختصار، چنین بیان می گردد:

شرکت شینا سازه آریانا : بازرگانی تجهیزات شیشه، نما و یراق آلات

شرکت شینا سازه ریناس : مهندسی و اجرای تخصصی نماهای مدرن و دکوراسیون داخلی

شرکت شینا سازه ربین : مجری کلیه امور ساختمانی اعم از دکوراسیون داخلی (سقف های کاذب، کناف، دیوار پوش، پارکت و …) و سازه های ساختمانی (فلزی و بتنی)

این مجموعه با حضور مدیران خبره و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصین مجرب و خوش ذوق جوان در کنار مهندسین توانمند و با سابقه به عنوان مجموعه ای موفق و کارآمد در حوزه صنعت ساختمان، آماده است تا محیطی زیبا و انسان محور را برای هموطنان عزیز خلق نماید. همچنین گروه شرکت های شینا از متقاضیان دریافت نمایندگی در سراسر کشور و همچنین کشورهای همسایه دعوت به همکاری می نماید و آمادگی خود را برای صادرات محصولات خود اعلام میدارد.

شرکت شینا سازه آریانا
شرکت شینا سازه آریانا از شرکتهای تابعه گروه شرکتهای شینا، فعال در حوزه بازرگانی تجهیزات نما، شیشه و یرآق آلات می باشد. در حال حاضر شرکت شینا سازه آریانا نامی آشنا در صنعت شیشه و نمای ساختمان به شمار می رود. بدیهی است کیفیت برتر این برند نسبت به محصولات مشابه این شایستگی را به ارمغان آورده است. همکاری با برندهای برتر در تجهیزات نما و صنعت شیشه می تواند دلیل مبرهنی بر سابقه درخشان و خوش نامی این شرکت باشد. یرآق آلات با برند شینا محصول منحصر به فرد این شرکت است که مشتریان خاصی را به خود اختصاص داده است. همچنین در انتخاب سایر محصولات کیفیت کالا مهمترین شاخص انتخاب بوده است. با توجه به شعار شرکت که همانا جلب رضایت مشتری است، شرکت شینا سازه آریانا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می کند. خدمات و محصولات متنوع و با کیفیت، موجب خوش نامی و موفقیت این شرکت شده است. شایان ذکر است با بررسی کارشناسان این مجموعه بر استراتژی های توسعه محصول و بازار، ورود محصولات جدید و فعالیت بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی، در اولویت اهداف شرکت قرار گرفته است.

شرکت شینا سازه ریناس
شرکت شینا سازه ریناس، طراح، مشاور و مجری تخصصی نماهای مدرن در صنعت شیشه، استیل و آلومینیوم با بهره گیری از توان مهندسین جوان و صاحب دانش و به کارگیری بیش از دو دهه تجربه مدیران خود و با سابقه ای مشخص در اجرای پروژه ها که به تفضیل بیان خواهد شد، آماده ارائه خدمات خود در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. ما ایمان داریم که ارائه خدمات با کیفیت و هزینه بهینه در زمان مناسب وظیفه ماست. در شینا سازه ریناس همیشه حق با مشتری است و رعایت احترام و ادب یک قانون اخلاقی است. عناوین فعالیت های این شرکت به اختصار چنین میباشد:

– نماسازی
– نمای اسپایدر
– نمای کرتین وال
– نمای فریم لس
– نمای کامپوزیت
– نمای استیل
– دکوراسیون داخلی
– پارتیشن سازی
– نرده و حفاظ استیل
– پله و نرده های شیشه ای
– سرامیک نما
– ترمووود

تاریخچه شرکت شیناسازه ربین:

شرکت شینا سازه ربین از شرکتهای تابعه گروه شرکت های شینا، فعالیت خود را از سال 91 در زمینه های متنوعی از جمله ساخت و دکوراتیو داخلی و نما و اجرای سازه های فلزی و بتنی در کل استان کردستان آغاز کرده و از سال 92 شرکت شیناسازه ربین به شماره ثبت 1537 به ثبت رسیده است.

شرکت شینا سازه ربین: مجری کلیه امور ساختمانی اعم از دکوراسیون داخلی (سقف های کاذب، کناف، دیوار پوش، پارکت و …) و سازه های ساختمانی (فلزی و بتنی) می باشد. این مجموعه زیر نظر مدیران خبره و با بهره مندی از کارشناسان و متخصصین مجرب و خوش ذوق جوان در کنار مهندسین توانمند و با سابقه به عنوان مجموعه ای موفق و کارآمد در حو

2249 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵