تعمیرهیونداکیا.تعمیرات هیوندا کیا سیار درمحل

1 سال قبل در 8 ، تهران
کد آگهی : 143656
    قیمتتوافقی
    شهرتهران
    استان8
    ایمیل@gmail.com
    شماره همراه0۹۱۲۶۸۵۸۷۳۳
    شماره تماس02155026101

تعمیرات هیوندا و کیا
اتو کلینیک اریا با مدیریت مهدی همایونی
یکی از خدمات تخصصی قابل ارایه در مرکز تعمیرات صفر تا ۱۰۰ وسرویس های اولیه و کلی موتور وایسیو کار، خدمات تخصصی برق خودروهای کیا و هیوندا می باشد.
خودروهای کیا و هیوندا در ایران بسیار پرطرفدار می باشد و خودروهای زیادی از این دو شرکت وارد ایران شده اند. تعمیرات خودروهای هیوندا و کیا و در کل ماشین های وارداتی نیاز به تخصص بالا و تجهیزات تخصصی می باشد، مخصوصا تعمیر موتور گیربکس سرویس ها اولیه بازدید چرخ تقویت موتور تنظیم ارتفاع سرویس جلوبندی وسیم کشی وکامپیوتر ایسیو این خودروها نیاز به دانش بالا در زمینه برق و موتور این خودرو ها می باشد که متخصصین ما با گذراندن کلیه دوره های آموزشی تخصصی این خودرو ها آماده ارایه خدمات تخصصی خودروهای هیوندا و کیا به شما عزیزان می باشد.
تعمیرات تخصصی برق خودرو تمامی خودروهای خارجی هیوندا (i10، i20، i30، i40، اکسنت، الانترا، آزرا، آوانته توسان، جنسیس، سانتافه، سونوتا و …) و کیا (اپتیما، اسپورتیج، پیکانتو، سراتو، سورنتو، کادنزا، موهاوی و …) در مرکز تعمیرات تخصصی آفرود اراعه میگردد برق خودرو ایسیوکار به صورت کاملا تخصصی با ضمانت انجام می‌پذیرد.
خدمات تعمیرات برق هیوندا و کیا موارد تعمیر ایسیو و انواع برد خودرو، تعمیر و تصحیح کیلومتر، ریمپ و چیپ تیونینگ انواع ای سی یو هیوندا و کیا، تعمیر و ریست یونیت ایربگ و خدمات سیستم ضد سرقت مانند نصب و راه اندازی GPS و ردیاب، تعمیرات و نصب سیستم کیلس و … را شامل می‌شود.
همچنین تمامی خدمات ذکر شده با دیاگ، پروگرامر و تجهیزات تخصصی خودروهای هیوندا و کیا انجام می‌شود.
تمامی خدمات ارائه شده در ایسیو کار با ارئه فاکتور معتبر و با ضمانت انجام می شود. پس با خیال آسوده می توانید کلیه خدمات تخصصی برق خودرو (از سیم کشی برق خودرو تا ایسیو خودرو، و…) را به ما بسپارید
تمامی خدمات تعمیرات ماشین هیوندا کیا به صورت ۲۴ ساعته با اراعه برگه معتبر و به صورت سیار ودرب مغازه انجام میشود
بهترین ها را با اتو کلینیک اریا تجربه کنید

مهدی همایونی

تلفن: 02155026101
همراه: ۰۹۱۲۶۸۵۸۷۳۳

آدرس: تهران – یاخچی آباد خیابان بهمنیار بعد از چهار راه اموزگار ۱۲ متری بشارت پلاک ۹

50 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵