انواع مرکب وجوهر امنیتی و ضدجعل نامرئی. واترمارک. حرارتی. مادون قرمزو مغناطیسی

3 ماه قبل در
کد آگهی : 144978
    قیمتتوافقی

انواع مرکب وجوهر امنیتی و ضدجعل نامرئی. واترمارک. حرارتی. مادون قرمزو مغناطیسی

تلفن همراه: 09155157348

شماه ثابت:05137329369

ادرس سایت: http://goharsepehr.ir/

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/joharsepehrtoos

ایمیل: amirrabbani52@gmail.com

کانال تلگرام: https://t.me/joharsepehr

آدرس: مشهد خیابان گاز بلوار حبیب ابن مظاهر .مظاهر 12 پلاک 684/1

 

ارائه بيش از سيصد نوع مركب و جوهر امنيتي و ضدجعل.
ارائه مركب هاي امنيتي در اشكال افست هواخشك و يووي خشك .سيلك هواخشك و يووي خشك.تامپو.فلکسوگرافی.لترپرس.اسكرين پرينت .استامپ و پرينتري.
آشنائی با مرکببهای مغناطیسی:
این نوع مرکبها در دو شکل سیلک و افست تولید می شوند و جهت چاپ شماره سریال و امضاء و الگوهای مغناطیسی استفاده میشوند. این مرکبها با شناساگر یا دتکتور مگنتیک قابل شناسائی هستند.و در دورنگ مشکی و قهوه ای تولید میشوند.مرکب مگنتیک قابل جذب توسط آهن ربا نیز به اشکال سیلک هوا خشک و سیلک یووی خشک در چند رنگ تولید میگردد.
مرکب های فتوکرومیک در حالت عادی بی رنگ با رنگی هستند و با قرارگرفتن در معرض نورخورشید بلافاصله رنگی شده و یا تغییر رنگ می دهند .این حالت برای هزاران بار برگشت پذیر است.
مرکب نامرئی یووی که در حالت عادی نامرئی است و با قرارگرفتن در معرض نوریووی رنگی میشود.
معرفی جدیدترین محصول : مرکب افستی هواخشک و یووی خشک مادون قرمز طول موج 980 نانومتردر چهار رنگ عرضه گردید.سیلک هواخشک و یووی خشک قبلا عرضه میگردید و افست این نوع محصول هم اضافه گردید.رنگهای قرمز . آبی و زرد و سبز.
کاربرد مرکبهای ضدجعل در فعالیتهای هنری : استفاده در تابلوهای نقاشی از مرکبهای فلورسانس فسفرسانس و یووی نامرئی و رنگی به رنگی .استفاده از مرکب فتوکرومیک درتزئینات خارجی و تابلوی فروشگاهی.استفاده از مرکب های مولتی کالر در تزئینات دیوار و سالنهای نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی و خارجی.استفاده از مرکب نامرئی یووی در دکوراسیون داخلی همانند دیوار استخر .استفاده از مرکبهای حرارتی در تزئینات و دکوراسیون و اسباب بازی و سرگرمی کودکان .استفاده از مرکب حرارتی و یووی در وسایل کمک آموزشی کودکان.استفاده از مرکب حرارتی در خمیر بازی کودکان و موارد بسیار زیاد در زمینه هنر و سرگرمی و آموزش

 

جوهر خورشیدی  مرکب مگنتیک  جوهر مالشی  مرکب مشکی پشت قرمز  مرکب مغناطیسی   مرکب فرابنفش  جوهر مشکی پشت قرمز  مرکب مادون قرمز  جوهر فرابنفش  جوهر مشکی فلورسنت سبز   جوهرفتوکرومیک   جوهرپرینتری یووی   مرکب نامرئی ماوراء بنفش   مرکب حرارتی   مرکب ماوراءبنفش   مرکب فتوکرومیک   جوهر واترمارک   مرکب گرمائی   مرکب مولتی کالر   مرکب فرابنفش رنگی به رنگی   مرکب لیزری   جوهر هولوگرافیک   مرکب گرمائی   جوهرگرمائی   مرکب خورشیدی   مرکب جاذب آهن ربا   مرکب شبتاب   جوهرفتوکرومیک    مرکب هدایت الکتریکی   جوهرپرینتری ماوراء بنفش  جوهر قرمز فلورسنت طلائی   جوهر لیزری   مرکب شبتاب   مرکب فرابنفش رنگی به رنگی

23 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵