نرم افزار حسابگر بازرگانی محصول شرکت شایگان سیستم، جهت انجام عملیات حسابداری، انبارداری، خرید و فروش، چکهای دریافتی و پرداختی، حسابهای ارزی، نمایندگان فروش و … برای بسیاری از کسبوکارها مانند شرکتهای بازرگانی، خدماتی و پخش، مراکز بزرگ فروش، امور نشر و کتاب، پیمانکاری و … مناسب میباشد. در حسابگر بازرگانی، تعداد نامحدود حسابهای مشتریان، نمایندگان، بانکها، هزینهها، درآمدها، صندوق، اسناد پرداختی و دریافتی و … قابل تعریف و نگهداری است. اطلاعات حسابها در چهار سطح و اطلاعات مراکز هزینه نیز در دو سطح طبقهبندی میشوند. همچنین امکان بستن اتوماتیک حسابها در پایان دوره مالی پیشبینی شده است. امکان استفاده از تفصیلی واحد یا شناور نیز در برنامه وجود دارد. در Cyber Account کلیه عملیات مالی و انبار به صورت اتوماتیک بوده و با صدور فاکتور، ثبت انبار و اسناد انجام میشود. همچنین امکان تعریف محاسبه سود فروش و درصد نمایندگان فروش نیز پیشبینی شده است و فرم فاکتورها و اسناد و … نیز توسط کاربر قابل طراحی است. در Cyber Account اطلاعات مربوط به انبارها و کالاها به تعداد نامحدود از قبیل نام و کدکالا، نقطه سفارش، بارکد، قیمت فروش و … نگهداری میشود. حسابگر سابقه چکها را بطور کامل نگهداری کرده و امکان جستجو و دستیابی به اطلاعات مختلف چک از جمله چکهای پاس شده، برگشتی، در جریان و … وجود دارد. فروش اقساطی، دفتر قسط دریافتی یا پرداختی، با گزارشات و چاپ فرمهای مختلف از دیگر امکانات برنامه میباشد. حسابگر با گزارشات جامع مالی و فروش به مدیران در تصمیمگیریهای مربوطه کمک خواهد نمود و گزارشات مورد نیاز مالیاتی، گزارش سهماهه خرید و فروش دارایی و … از حسابگر قابل استخراج است. ضمن اینکه امکان فرمولنویسی در گزارشها نیز وجود دارد. Cyber Account با قابلیت نصب به تعداد نامحدود میتواند اطلاعات موسسات مختلف را بصورت مجزا روی یک کامپیوتر یا یک شبکه نگه دارد. امکان استفاده از دورههای مالی مختلف به نحوی که هر لحظه اطلاعات سالهای قبل نیز قابل دسترسی باشد، وجود دارد.. چنانچه از نسخه چندزبانه حسابگر استفاده نمایید، از امکان ورود اطلاعات شرح سند به دو زبان و نمایش لحظهای کلیه فرمها و منوها به دو زبان انگلیسی و فارسی برخوردار خواهید شد. در نسخههای ۹ حسابگر امکان ورود زبان سوم درصورت ترجمه کاربر موجود است.
• نوع کسب و کار: شرکتهای بازرگانی، خدماتی و پخش، مراکز بزرگ فروش، امور نشر و کتاب، پیمانکاری و …
• بانک اطلاعاتی Sql Server
• یک عدد لوح فشره به همراه قفل سختافزاری و کتاب راهنمای محصول
• قابل نصب بر روی: ویندوزهای ۱۰، ۸، ۷، ویستا و XP (سیستم عاملهای ۳۲ و ۶۴ بیتی)
• نصب آسان و اتوماتیک
• مطابق با استانداردهای سازمان امور مالیاتی کشور
• قابل استفاده و سازگار با مانیتورهای تاچ اسکرین، بارکدخوان، انواع چاپگرها
• حسابداری چهارسطحی و کدینگ حسابها
• دفتر چک و چاپ چک
• انبارداری
• مراکز هزینه
• تفصیلی واحد (شناور)
• دفتر قسط
• صدور فاکتور خرید، فروش و مرجوعی
• صدور پیش فاکتور، سفارش فروش و سفارش خرید
• صدور فاکتور سریع فروش و برگشت از فروش، مناسب برای مراکز پرفروش
• صدور سند موقت (پیش نویس) و تبدیل آن به سند مالی
• عطف سند (شابلون سند)
• اعمال تیک کنترل سند و امکان فعالسازی عدم تغییر سندهای دارای تیک کنترل
• ثبت اسناد حسابداری (قطعی نمودن اسناد)
• امکان کپی و جاگذاری بین اسناد
• تعیین رفرنس (کد سند) در هنگام صدور سند
• غیر فعال کردن (راکد) حسابها و کالاها
• تعیین اولویت ارتباط اتوماتیک حسابداری و انبارداری بر اساس کالا، انبار و یا پیش فرضها
• تعیین عکس و پیوست برای کالاها و فاکتورها
• تعیین مالیات و عوارض بر ارزش افزوده برای کالاها
• سریال کالا
• تعریف دستهای کالا بر اساس مشخصات تعریفشده توسط کاربر همانند رنگ، اندازه، برند
• نقطه سفارش
• انواع قیمتگذاری کالا در انبار به سه صورت میانگین، FIFO و استاندارد
• امکان تعیین کالاهای مشابه، پیشنهادی و جایزه
• انبارگردانی
• صدور برگه خروجی انبار (گزارش خلاصه کالاهای چند فاکتور)
• ارسال پیام کوتاه برای مشتریان
• اتصال به دستگاه توزین (باسکول یا ترازو)
• کپی و جایگزینی محتوا بین انواع برگهها و فاکتورها
• اعمال نمایندگان فروش در فاکتور و تعیین پورسانت
• امکان تعیین رفرنس و بیجک (شماره بارنامه) برای هر فاکتور
• تعیین تخفیف ردیف فاکتور و تخفیف کلی فاکتور
• سرشکنکردن هزینهها در فاکتور خرید به منظور محاسبه قیمت تمامشده
• مدیریت کامل ارسال کالا با امکان تعریف خودرو و راننده
• تسویه فاکتور به روشهای نقدی،کارت اعتباری، چک، تنخواه گردان و ..
• استفاده از بارکد ردیف کالا (مناسب برای مراکز فروش با ترازو یا باسکول و فیش صندوق)
• تعریف محلها و گروهبندی اشخاص
• کنترل محدوده قیمت برای کالاها
• راس گیری چکها و هشدار چکهای سررسیدشده
• پشتیبانی اتوماتیک اطلاعات به صورت روزانه
• امکان زمانبندی کردن پشتیبانی اطلاعات در برنامه
• تخصیص دسترسی به کاربران
• ثبت تغییرات مربوط به عملیات نرمافزار توسط کاربران
• قابلیت ایجاد شرکتهای مختلف با کدینگ قابل تعریف توسط کاربر
• امکان ارسال و دریافت اطلاعات بین شرکتها
• سیستم چندارزی
• دفتر سررسید و سازماندهی اقدامات
• قابلیت تهیه گزارشهای پارامتریک، اظهارنامه مالیاتی و …
• امکان تعریف نوار ابزار (Toolbar) برای دسترسی سریع به آیتمهای پرکاربرد
• کلیدهای میانبر و دسترسی سریع
• تهیه نمودارهای سه بعدی
www.ShygunSys.net
شماره تماس: 02188655021
دریافت دمو:
http://www.shygunsys.net/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%85%d9%88