بالاترین کیفیت ایزوگام ایران را از ما بخواهید،اجرا و نصب ایزوگام در دلیجان ،اسلامشهر،رباط کریم و… با بهترین کیفیت

1 سال قبل در تهران ، رباط كریم
کد آگهی : 161128
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09193131055
    تلفن ثابت02156451292
    نام و نام خانوادگیعبدالله علیرضایی
    نام واحد تجاریایزوگام عایق گستر اهورا
    استانتهران
    شهررباط كریم
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, سروش, بله, روبیکا, پیامک, تماس, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی
    آدرس سایت:http://www.izogamahora.com
    اینستاگرام:izogam_ahoraa@
    آدرستهران کیلومتر 5 جاده آدران به شهریار

بالاترین کیفیت ایزوگام ایران را از ما بخواهید،اجرا و نصب ایزوگام در دلیجان ،اسلامشهر،رباط کریم و… با بهترین کیفیت

شماره همراه: 09180018917

تلفن ثابت: 02156451292

آدرس سایت: www.izogamahora.com

آدرس اینستاگرام: izogam_ahoraa@

آدرس: تهران کیلومتر 5 جاده آدران به شهریار

 
شرکت ایزوگام عایق گستر اهورا با ۲۰ سال تجربه در عرصه ایزوگام ومشتقات نفتی فعالیت خود را برای خدمت گذاری درجهت بهبود ساختمانی ایمن در ضمینه ی عایق از مرحله ی تولید تا اجراء مطابق با استاندارد در نوع محصول و کارکنان دارای کارت مهارت فنی در بحث اجراء درسرتا سر استان تهران وشهرستان های اطراف خدمات خود را باکیفیت به همراه قیمت مناسب بارضایتمندی مشتریان را در رزومه خود ثبت کرده است .
قیمت ایزوگام در تهران
هزینه مورد نیاز به منظور نصب ایزوگام در تهران، به عواملی مانند متراژ و مساحت بخشی از ساختمان بستگی دارد که افراد تصمیم بر عایق بندی آن دارند. برای آگاه شدن از قیمت های انواع ایزوگام های موجود در بازار با توجه به سطحی که برای نصب ایزوگام در نظر دارید، می توانید از طریق شماره تماس 09180018917 و یا سایر راه های ارتباطی مندرج در سایت، با کارشناسان ما تماس گرفته و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید.

خدمات ایزوگام همراه با نصب در تهران و حومه

به منظور بهره مندی از ایزوگامی با کیفیت و ماندگاری بالا، در وهله اول افراد باید ایزوگامی مرغوب انتخاب نمایند. این انتخاب به سطحی بستگی دارد که می خواهند آن را عایق بندی نمایند و البته شرایط آب و هوایی تهران که دارای بارش هایی نه چندان کم در فصول سرد می باشد. در این انتخاب نیز باید توجه داشته باشند که ایزوگام مورد نظر دارای نشان ملی استاندارد حک شده روی رول، بیمه نامه کتبی و ضمانت نامه کتبی باشد.

بخش هایی از استان تهران حومه ، استان البرز کرج که مجموعه ما به آنها خدمات نصب و اجرای ایزوگام ارائه می دهد.

در وهله دوم نیز نصب ایزوگام باید به افرادی سپرده شود که دارای تجربه و مهارت در نصب ایزوگام هستند تا نتیجه مطلوب آنها حاصل شود. شرکت ما، خدمات نصب و اجرای ایزوگام و عایق پوششی را در تمامی مناطق داخل و اطراف استان تهران و استان البرز کرج در کمترین زمان، با مناسب ترین قیمت و به بهترین شکل ممکن به عزیزان ارائه خواهد داد.

 

قیمت ایزوگام دلیجان           نصب ایزوگام               نصب ایزوگام در تهران               قیمت ایزوگام عمده             نصب ایزوگام در اسلامشهر            ایزوگام در رباط کریم                  نصب ایزوگام در کرج           نصب ایزوگام در هشتگرد          نصب ایزوگام در پرند             نصب ایزوگام در نسیم شهر             نصب ایزوگام در نصیر آباد          نصب ایزوگام در صادقیه            ایزوگام دلیجان             نصب ایزوگام در ونک           خرید ایزوگام            نصب ایزوگام در انقلاب           قیمت ایزوگام          ایزوگام             ایزوگام دلیجان           ایزوگام اسلامشهر            نصب ایزوگان در اسلامشهر             ایزوگام پشت بام           اجرای ایزوگام            اجرای ایزوگام با قیمت مناسب              قیمت اجرای ایزوگام            قیمت نصب ایزوگام            ایزوگام با کیفیت بالا            ایزوگا

252 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵