سایت نیک بام nikbam

3 ماه قبل در تهران ، مريوان
کد آگهی : 1632
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09923064117
    تلفن ثابت44254428
    ایمیلshetab1200@gmail.com
    نام و نام خانوادگیصباحی
    نام واحد تجارینیک بام
    استانتهران
    شهرمريوان
    آدرس سایت:http://nikbam.com
    آدرستهران ، میدان فاطمی ، میدان گلها ، ابتدای بلوار گلها ، پلاک 6 ، واحد 4

در حال حاضر در نیک بام سه پلن تبلیغات متنی ویژه قابل سفارش می باشد :
خورشید درخشان
پلن “خورشید درخشان” بهترین پلن موجود در وب سایت نیک بام می باشد . همه آگهی های ارسالی که در پلن “خورشید درخشان” باشند در صفحه اول وب سایت به مدت 30 روز نمایش داده خواهند شد .
با احتساب تخفیفات در نظر گرفته شده قیمت سفارش برای یک ماه این پلن مبلغ 65 هزار تومان بوده و همچین آگهی های این پلن به مدت 15 روز بیشتر و بصورت رایگان نیز نمایش داده خواهند شد . در واقع با پرداخت 65 هزار تومان آگهی شما به مدت 45 روز در صفحه اول نیک بام نمایش داده خواهد شد .

ماه تابان
پلن “ماه تابان” پلنی است که با احتساب تخفیفات در نظرگرفته شده به مناسبت افتتاح نیک بام هزینه نمایش آن 54هزار تومان می باشد . تنها 3/4 یا 75درصد آگهی های موجود در این پلن در هر بار نمایش صفحه اول نیک بام نمایش داده خواهند شد .
آگهی های این پلن علاوه بر نمایش 30 روز معمول ، 10 روز بیشتر نمایش داده خواهند شد . شما با پرداخت 54هزار تومان می توانید آگهی خود را به مدت 40 روز در صفحه اول نیک بام داشته باشید . فراموش نکنید که تنها 3/4 آگهی های موجود در این پلن در هر بار نمایش صفحه اول نیک بام نمایش داده خواهند شد .

ستاره دنباله دار
پلن “ستاره دنباله دار” پلنی است با شانس نمایش 50درصد در صفحه اول ، به عبارت دیگر تنها نیمی از آگهی های موجود در این پلن در هر بار نمایش صفحه اول نیک بام نمایش داده خواهند شد . هزینه این پلن با احتساب تخفیفات به مناسبت افتتاح رسمی نیک بام 41 هزار تومان می باشد . همچین آگهی شما علاوه بر 30 روز معمول 5 روز بیشتر نمایش داده خواهد شد .

937 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵