آچار فیلتر باز کن زنجیری

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 164975
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09017165365
    تلفن ثابت02166941621
    ایمیلkhodrokavosh.iran@gmail.com
    نام و نام خانوادگیکاوش خودرو
    نام واحد تجاریشرکت کاوش خودرو تکتا
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, پیامک, تماس
    آدرستهران _ خیابان آزادی _ بین چهار راه نواب و اسکندری _ پلاک 169 طبقه 3 واحد5

آچار فیلتر باز کن زنجیری مدل 155 یکی از ابزار مهم و کاربردی است که نه تنها برای باز کردن فیلتر خودرو بلکه برای باز کردن انواع پیچ بزرگ با شکل نا متقارن مورد استفاده قرار میگیرد ، این ابزار با بهترین آلیاژ ساخته شده است و طراحی آن به گونه ای است که در عین سادگی بسیار کاربردی است .

آچار زنجیری برای باز کردن و بستن قطعات با اشکال غیر معمول طراحی شده است ، زنجیره های آچار با دقت و با بهترین کیفیت و بالاترین مقاومت ساخته شده اند تا در برابر نیروی کششی دچار آسیب نشود ، طراحی ارگونومیک و بسیار مقاوم برای سخت ترین شرایط کاری با استفاده از پوشش روکش نیکل از زنجیره ها محافظت شده تا مانع از خوردگی و زنگ زدگی زنجیره ها شود.

این لوله گیر به دلیل داشتن دسته و زنجیر، باز و بستن کردن لوله ها را بسیار آسان می کند. همچنین زنجیر فولادی پرچ شده بسیار قوی برای گرفتن ایمن و آزادسازی سریع است. این محصول قابل استفاده در مصارف شخصی، پروژه های عمرانی و تاسیساتی و … می باشد.

آچار لوله گیر زنجیری یا آچار فیلتر باز کن زنجیری یک زنجیر دارد که دور لوله سفت میشود و با یک گیره به آچار متصل میشود مچنین دهانه خود آچار هم، دور لوله قرار میگیرد. برای اتصالات بسیار سفت که نیروی زیادی برای چرخاندن آنها مورد نیاز است استفاده میشود. برای اتصالات یخ زده، زنگ زده یا ضربه خورده که به سختی حرکت میکنند بسیار مناسب است.

قیمت آچار فیلتر باز کن زنجیری
قیمت های شرکت کاوش خودرو به روز میباشند و برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

126 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵