طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی

1 سال قبل در البرز ، کرج
کد آگهی : 17161
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09127659117
    تلفن ثابت34450415-34460230
    ایمیلarvand.corporation@gmail.com
    نام و نام خانوادگیگروه نمایشگاهی و تبلیغاتی آروند
    نام واحد تجاریعبدالحسین برمکی
    استانالبرز
    شهرکرج
    آدرسکرج رجایی شهر خ ششم شرقی جنب پارک

غرفه نمایشگاهی نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان به دلیل نمایش کالاهای خاص در حضور هم‌فکران و مخاطبان تجاری دارد. هر چه طراحی غرفه متناسب‌تر با نوع و هدف عرضه‌کننده باشد نوع فعالیت شرکت بهتر به نمایش درآمده و نیز جذب کننده برای مخاطبان می‌باشد.
طراح غرفه برای طراحی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد؛ همچنین داشتن ایده خلاقانه، محور طراحی غرفه نمایشگاهی می‌باشد به این دلیل که این ایده باید مخاطب را در غرفه نگه دارد و پاسخگوی افکار و نیاز مخاطب باشد.
یکی دیگر از مهمترین مسائل در طراحی غرفه نمایشگاهی توجه به عوامل نور، رنگ، فرم، صدا و بو می‌باشد؛ به عنوان مثال فرم یک غرفه باید با کالای ارائه شده ارتباط داشته باشد و یا رنگ‌های مورد استفاده در غرفه با هم هماهنگ باشند، بنابراین همه این عوامل نقش بسیار زیادی در جذب مخاطب دارند.
خدمات گروه نمایشگاهی و تبلیغاتی آروند شامل طراحی و ساخت غرفه های خودساز ، غرفه های ماکسیما و مدولار با طرح ها ، رنگ ها و متریال با کیفیت و به روز در صنعت نمایشگاهی می باشد و آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها جهت حضور در نمایشگاهها در سراسر تهران قزوین زنجان کیش و البرز هستیم.
گروه نمایشگاهی و تبلیغاتی آروند

169 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵