فروش سنسور اپتکس (Optex)

1 سال قبل در قزوین ، قزوین
کد آگهی : 171857
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    تلفن ثابت02833863333
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نورمحمدی
    نام واحد تجاریگروه صنعتی کاسپین تامین صدر
    استانقزوین
    شهرقزوین
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, پیامک, تماس
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– سنسورهای فوتوالکتریک (Photoelectric Sensors): سنسورهای فوتوالکتریکی اپتکس با قیمت ارزان و کارایی بالا در مدل های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند. سنسورهای آمپلی فایر توکار (Amplifier Built-in Type) از جمله این محصولات می باشند که در سری های مختلف Z3 ،Z2 ،Z-M ،E ،J ،C-R و غیره ساخته می شوند. هر یک از این سری ها بر حسب نیاز مشتریان دارای قابلیت های ویژه خود بوده و مشتریان باید متناسب با نوع نیاز صنعتی خود آن را انتخاب کنند. برای مثال سری C-R سنسورهای آمپلی فایر توکار برای مسافت های طولاتی مناسب می باشند. سری J این محصولات مقاومت بالایی در برابر آب دارند و سری Z2 آن ها دارای LED با توان بالا هستند.

– سنسورهای لیزری (Laser Sensor) از دیگر انواع سنسورهای فوتوالکتریکی محسوب می شوند که دارای سری های Z-L ،D و D2SA هستند. سری Z-L این سنسورهای لیزری کم جا بوده، سری D آن دارای دقت بسیار بالاست و سری D2SA نیز دارای آمپلی فایرهای دیجیتال و لیزر ماژولار می باشد.

سنسوری های BGS شرکت اپتکس از متنوع ترین مدل سنسورهای تولیدی این شرکت محسوب می شود که دارای انواع و کاربردهای متنوع است. سری TOF-DL این سنسورها دارای طراحی بسیار فشرده هستند، TOF-L برای مسافت های بسیار زیاد مناسب است، سری BGS-HL دارای نمایشگر دیجیتال است، سری BGS-S این محصولات دارای ابعاد کوچکی بوده و بسیار آسان نصب می شود. دیگر سری سنسورهای BGS اپتکس نیز نظیر موارد ذکر شده هر یک دارای قابلیت های ویژه خود هستند که به آن ها کارکرد و مزیت مشخصی می دهد، مزیتی که به تناسب نیاز مشتری می تواند بهترین سطح از بهره وری را برای عملکردهای صنعتی جاری مجتمع فراهم کند.

– سنسورهای فیبری (Fiber Sensor) اپتکس نیز دارای قابلیت نصب و عملکرد ساده و روان هستند. سنسورهای فیبری در انواع ریسمانی، سیلندری، Sleeve-Straight ،Sleeve-Sideview ،R4mm ،R1mm ،R2mm و Petro-Reflective تولید می شوند که به وفور در بازار جهانی خرید و فروش شده و در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

– سنسورهای جابجایی (Displacement Sensor): سنسورهای جابجایی شرکت اپتکس در مقایسه با رقبا دارای قیمت مناسب و کارایی بالا می باشد. این قسم محصولات اپتکس نیز همچون سایر تولیدات، دارای سری های متنوع می باشند. سنسورهای جابجایی لیزری، سنسورهای جابجایی دو بعدی، سنسورهای جابجایی کنترل کننده و آمپلی فایر برای سنسورهای جابحایی جزو این دسته محصولات اتوماسیون صنعتی اپتکس می باشند. هر یک از این محصولات نیز به نوبه خود در انواع و سری های مختلف تولید می شوند که دارای کاربردهای خاص خود می باشند. برای مثال سنسورهای لیزری در سری های CDX که دارای دقت بسیار بالا هستند، CD5 که تا ۲۰۰۰ میلیمتر قابلیت عملکردی دارند، CD4 با کارکرد آسان و تصاویر خطی هستند و نیز سری CD33 می باشند که فشرده، کم جا، و دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی می باشند.

– سنسور ویژن (Vision Sensor): این دسته محصولات اپتکس نیز در دو نوع سنسور ویژن با دوربین چندگانه (Multiple Camera Vision Sensor)، و سنسور ویژن چند منظوره (All in one Vision Sensor) تولید می شوند. در سری MVS-OCR2، سه دوربین را می توان به یک کنترل کننده متصل کرد. این امر برای ارزیابی پرینت OCR بسیار مناسب است. سری های MVS از سنسور ویژن با دوربین چندگانه همگی دارای این قابلیت هستند و برای ارزیابی تطبیق الگو و ارزیابی اندازه گیری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع سری سنسورهای چند منظوره ا

62 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵