پکینگ برج خنک کننده | قطره گیر کولینگ تاور

12 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 172026
    قیمت320,000 تومان
    شماره همراه09194201355
    نام و نام خانوادگیاحمدی
    نام واحد تجاریآذین تهویه
    استانتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, روبیکا
    آدرستهران -شهریار

پکینگ برج خنک کننده چیست؟
برج خنک کننده یک دستگاه سرد کننده آب محسوب می شود که از طریق انتقال حرارت بین اب و هوا موجب خنک شدن آب ورودی میگردد. هر چه زمان تماس اب و هوا و سطح تماس این دو افزایش یابد، قاعدتا انتقال حرات بهتری صورت میگیرئد و گرمای بیشتری از آب به هوا منتقل می شود. نکته مهم برای رسیدن به بیشترین سطح تماس استفاده از سطوحی به نام پکینگ برج خنک کننده درون دستگاه سرد کن آب ( کوالینگ واتر) می باشد. پس تعریفی ساده از پکینگ کولینگ تاور را می توان این گونه عنوان کرد که سطوح پرکن برج که موجب افزایش سطح تماس آب وهوا می شوند تا بیشترین کاهش دما در آب رخ دهد را پکینگ برج خنک کننده می گویند.
پرکننده های برج خنک کننده که به آنها فیلینگ برج خنک کننده، پوشال برج خنک کن، پکینگ مدیا برج خنک کننده، رسانه پرکننده کولینگ واتر، پکینگ لانه زنبوری برج خنک کننده نیز گفته می شود، رسانه هایی هستند که در قسمت پایین یا وسط برج خنک کننده صنعتی قرار دارند.
انواع پکینگ برج خنک کننده
پرکننده برج خنک کننده از صفحه ساده PVC یا PP توسط دستگاه تخصصی ساخته می شود. برخی از پکینگ های برج خنک کننده از CPVC مقاوم در برابر دمای بالا ساخته شده اند. آنها در قالب خاصی پرس گرم می شوند و سپس با توجه به طرح های مختلف تولید می شوند تا در برج های خنک کننده مختلف به ویژه در برج خنک کننده صنعتی استفاده شوند.
1-پکینگ برج خنک کننده پی وی سی
یکی از پرکاربرد ترین نوع پرکن ها همین پکینگ های پی وی سی می باشند که هم از نظر قیمت و هم کاربری مورد توجه مصرف کننده گان کولینگ تاور قرار دارد. در زیز ویزگی های پکینگ پی وی سی برج خنک کننده عنوان شده است.
•پرکاربردترین نوع مواد
•طبقه بندی حریق: M2 با شاخص اکسیژن 42 درصد
•دمای کاری: حداکثر 65 درجه سانتی گراد
•رنگ: سیاه، سبز، آبی، شفاف یا دیگر
2-پکینگ برج خنک کننده PP
پلی پرو پیلن یا در اختصار پ پ برای ساخت پکینگ برج خنک کنند با تحمل دمای بالا کاربرد دارد. پکینگ های PP با توجه به خصوصیات مواد اولیه و تحمل آب داغ و قابلیت اسید شوی در کاربری های خاص مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا پکینگ نت اسپلش و گرید اسپلش از این نوع مواد ساخته می شود. در زیر چند ویژگی پکینگ PP برج خنک کننده عنوان شده است.
•مواد از نوع مقاوم در برابر حرارت بالا
•دمای کاری: حداکثر 90 درجه سانتی گراد
•رنگ: سیاه، سبز، آبی، شفاف یا دیگر
اطلاعات بیشتر در وب سایت آذین تهویه 09194201355 بخش فروش

135 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵