فروش انواع مهتابی واترپروف (WATER PROOF)

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 175947
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09399876940
    تلفن ثابت02133923245
    ایمیلZn4972310@gmail.com
    نام و نام خانوادگیعلیرضا نیازی
    نام واحد تجاریدلتا صنعت
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرسلاله زار جنوبی پاساژ نور طبقه دوم پلاگ 13

قاب مهتابی واترپروف از نمونه چراغ های مورد استفاده در مکانهای غبار آلود و مرطوب بوده که از دوام بالایی در برابر پدیده خوردگی برخوردار است. این چراغ جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنتی قدیمی است.
قاب مهتابی واترپروف بدون ترانس و استارت با درجه حفاظت IP65 است. این چراغ با سرپیچ G13 مخصوص لامپ T8 Fluorecent-LED Tubes یا مهتابی فلورسنتی طراحی شده وبا توجه به میزان بالای ایجاد نور استفاده از آن مقرون به صرفه است.
استفاده از منبع نور ال ای دی باعث افزایش بازده نوری و صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به نمونه های مشابه شده است. جنس بدنه پلی کربنات است، نحوه نصب به صورت آویز و سقفی، دیواری، نصب به لوله و همچنین به دلیل ویژگی های این چراغ برای استفاده در صنایع غذایی، دارویی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نواحی ساحلی، استخر ها، پارکینگ مجتمع های تجاری و صنعتی، مترو ها واسطبل ها ومحوطه اشپزخانه و… قابل استفاده می باشد.
قاب مهتابی واترپروف از جمله تجهیزات روشنایی است که در مقابل آب باران و ذرات ریز گرد غبار از خود مقاومت نشان داده و به صورت آویز و یا روکار قابل استفاده است.
همانطور که در بالا اشاره شد قاب مهتابی واترپروف از جنس بدنه پلاستیک abs نشکن و قاب پلیمری اش از جنس PMMA ساخته می شود.
مهتابی واترپروف در ابعاد 120 سانت و 60 سانت تولید شده و در بازار به شکل تک لامپ و دو لامپ فروخته می شوند.
در استاندارد جهانی تجهیزات برقی را بر اساس ورود ذرات کوچک وبزرگ به دستگاه طبقه بندی کرده که نماد این نوع استاندارد با ip بیان میشود.
چراغ ‌هایی که دارای استاندارد IP65 و بالاتر هستند، ضد آب هستند و برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی مناسب می باشند. IP65و IP66 رتبه بندی IP رایجی هستند که محافظت بالاتری را نشان می دهند.
برای کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید با کارشناسان ما در فروشگاه دلتا صنعت (WWW.deltasanaat.com ) با شماره 33923245-09128921215 تماس حاصل فرمایید.

75 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵