فروش محصولات وگو (WAGO)

11 ماه قبل در قزوین ، قزوین
کد آگهی : 178140
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    تلفن ثابت02833863333
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نورمحمدی
    نام واحد تجاریگروه صنعتی کاسپین تامین صدر
    استانقزوین
    شهرقزوین
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, پیامک, تماس
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– بلوک ترمینال ریلی (Rail-Mounted Terminal Block) : این دسته از ابزاهای ارتباط الکترونیکی شرکت وگو دارای سیستم عملکردی کامل و جامع، قابلیت و کارایی بالا و بسیار مشتری پسند می باشند.

– اتصالات قابل تنظیم (Pluggable Connectors): از جمله دیگر محصولات الکترونیکی شرکت وگو محسوب می شوند که دارای قابلیت کاربردی در حوزه های صنعتی و خدماتی متنوع هستند. اتصال این قطعات به تکنولوژی های اتصال spring pressure بسیار مطمئن است و دارای هر دون اتصال solid و ferruled هستند. این سری محصولات WAGO در مدل های متنوع تولید می شوند؛ اتصالات قابل تنظیم PCB دارای طیف کاربردی گسترده و کد دهی قابل تنظیم بر اساس نیاز مشتری بوده و تست های بسیار موثری جهت تأیید کیفیت روی آن ها انجام می شود.

– ماژول رابط (Interface Module): با استفاده از این محصولات که جزو رابط های الکترونیکی شرکت وگو محسوب می شوند، می توان سیستم های الکترونیکی را به سیستم های الکتریکی متصل کرد، به نحوی که کنترل جریان اتصال کاملاً در اختیار است.

– رله و ماژول Optocoupler یا (Relay and Optocoupler Module): سوکت های رله ای، رله های قابل تنظیم و ماژول های مذکور دارای گستره کاربردی بسیار بالایی می باشند و در صنایع مختلف قابل استفاده اند. بیشترین موارد استفاده از این دسته رابط های الکترونیکی WAGO در تکنولوژی های فرایندی، مهندسی قدرت، خطوط ریلی و مهندسی ماشین آلات می باشد اما در سایر حوزه ها نیز به فراخور نیاز به این دسته محصولات مراجعه خواهد شد.

– PLC و کنترل کننده (PLC- Controller): محصولات اتوماسیون صنعتی شرکت وگو جزو آن دسته از بهترین محصولات در بازار جهانی بوده و می توان گفت شهرت عام این شرکت آلمانی به خاطر محصولات اتوماسیون صنعتی آن است. در این میان PLC ها را می توان اصلی ترین سری محصولات اتوماسیون صنعتی WAGO برشمرد.

– سنسور و فعال ساز یا اکتیویتر (Sensor/ Actuator): این سری محصولات اتوماسیون صنعتی وگو مستقیما روی ماشین آلات و سیستم ها نصب می شوند، دارای سیستم های توزیعی هستند که از طریق شان انتقال سیگنال به ساده ترین شکل ممکن رخ می دهد، و مازاد بر این مزیت ها مقرون به صرفه نیز هستند.

73 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵