محصولات اتوماسیون صنعتی جفران (Gefran)

11 ماه قبل در قزوین ، قزوین
کد آگهی : 179623
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09122811040
    تلفن ثابت02833863333
    ایمیلiaproducts.ir@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم حاجی نورمحمدی
    نام واحد تجاریگروه صنعتی کاسپین تامین صدر
    استانقزوین
    شهرقزوین
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, پیامک, تماس
    آدرسگروه صنعتی کاسپین: قزوين، خیابان نادری شمالی، نبش كوچه شيرخورشيدی، پلاك ٢٥٧، طبقه دوم، واحد ۴

– محصولات اتوماسیونی (Automation): تولید انواع سیستم های اتوماسیونی، ابزارهای کنترل و برنامه ریزی و کنترل کننده های قدرت از دستورکارهای شرکت ایتالیایی جفران می باشد. از جمله سیستم‌های اتوماسیونی تولیدی این شرکت می توان به پنل‌های اپراتور، انواع PLC و ابزارهای برنامه ریزی اشاره کرد. برای مثال سیستم ePCLogic400 از جمله PLC های تولیدی این شرکت است که دارای گرافیک بالا، کارت ماژولار و قابلیت نصب بسیار آسان است. ابزارها و تجهیزات این PLC انعطاف پذیر و متناسب با نیاز مشتریان قابل برنامه ریزی می باشد. کنترل کننده ها و تجهیزات برنامه ریزی از دیگر محصولات اتوماسیونی شرکت Gefran محسوب می شوند که در مختصات گسترده و مدل ها و سری های متنوع تولید می شوند. این کنترلرها میکروپروسسورهای قابل تنظیمی هستند که برای کنترل متغیرهای عدیده نظیر دما، فشار، نیرو، موقعیت و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرند. کنترل کننده های جفران دارای آلارم های برنامه ریزی شده و رابط های ارتباطی هستند که به محض از مدار خارج شدن متغیرها هشدارهای لازم را می دهند. انواع کنترل کننده های قابل تنظیم (Configurable Controller) در سری های 450، 600، 1200، 1000، 1001 و 1101 به علاوه به همراه کنترل کننده ها با نمایشگر ساده سری 401-400، کنترلرهای چارچوب باز سری 600 OF و کنترل کننده های قابل تنظیم سری 1300 محصولات Gefran در زمینه کنترل کننده ها می باشند. انواع مدل های اجرایی شامل کنترل کننده های تک یا دو لوپه قابل تنظیم و سیستم های برنامه ریزی با نقطه تنظیم دیگر محصولات جفران در این زمینه هستند که خود انواع سری ها و مدل ها را شامل می شوند. مدل های چند کارکردی از دیگر سری محصولات اتوماسیون صنعتی این شرکت هستند. در نهایت نیز کنترلرهای DIN ولو دیگر محصولات این شرکت به شمار می روند. چنان که اشاره شد هر کدام از این دسته ها دارای انواع سری ها و کاربردها می باشند که نیازهای مشتریان مختلف در حوزه های صنعتی و خدماتی متنوع را پوشش می دهند.

در نهایت نیز انواع کنترل کننده های قدرت شامل کنترل کننده های قابل برنامه ریزی قدرت تا 600A، کنترلرهای یکپارچه قدرت و دمای PID و کنترل کننده های چند کاناله قدرت از جمله آن ها محسوب می شوند.

– کنترل کننده حرکت (Motion Control): این سری محصولات شامل درایوهایی می شود که برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی نظیر فن آوری های AC و DC و موتورهای بدون برس در اجزاء اتوماسیون صنعتی پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند. عمده محصولات Gefran در این زمینه را اینورترهای مورد استفاده در صنعت، اینورترهای مورد استفاده در آسانسورها، مبدل های آرماتور DC، تأمین کننده های قدرت AC/DC ومواردی از این نظیر شامل می شود.

– سنسور (Sensor): سنسورهای تولیدی این شرکت اتوماسیون صنعتی در همه زمینه ها و برای اندازه گیری همه کمیت های فیزیکی قابل استفاده هستند. به همین دلیل هر شاخه صنعتی و خدماتی می تواند از طیفی از گستره متنوع سنسورهای جفران استفاده کند. مبدل ها و فرستنده های فشار صنعتی این شرکت فشار سیالات، مایعات و گازها را در تمامی فیلدهای صنعتی اندازه گیری می کنند. مبدل های موقعیت magnetostrictive و potentiometer از جمله این سری محصولات هستند. سنسورهای فشار ذوب (Melt Pressure Sensor) از سری دیگر محصولات جفران در این حوزه محسوب می شوند که بیشتر در صنعت پلاستیک مورد استفاده قرار می گی

70 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵