نرم افزار حقوق و دستمزد
یکي از مهمترين انگيزه هاي کاري در سازمانها براي کارکنان انگيزه مالي است که اين مسئله بايد به طور دقيق و روشن و طبق قوانين کشوري محاسبه گردد. از اين رو سيستم حقوق و دستمزد داده پردازش نوین سپهر ارائه گرديده است.
جذابيت بهره جويي از نرم افزارهاي مالي زماني نمود پيدا مي كند كه لازم باشد محاسبات پيچيده اي در كوتاه ترين زمان ممكن و با پرهيز از هرگونه خطايي صورت گيرد. محاسبه ي حقوق و دستمزد كاركنان در سازمان ها و موسسات اقتصادي مثال بارزي از همين محاسبات زمان بر است كه مسئولان مالي هميشه درگير آن هستند. حال آن كه به دليل تنوع شيوه هاي محاسبه و تعدد عوامل تاثيرگذار، طراحي نرم افزاري كه پاسخ گوي نياز كاربران گوناگوني باشد، از ظرافت و پيچيدگي خاصي برخوردار است. نرم افزار حاضر، به عنوان بخشي از سيستم يكپارچه اطلاعات مديريت داده پردازش نوین سپهر به گونه اي طراحي شده است كه مي تواند تنوع قوانين جاري و رويه هاي حاكم در محاسبه ي حقوق و دستمزد كاركنان را به شايستگي پوشش داده و با ارتباط تنگاتنگ خود با سيستم حسابداري مالي داده پردازش نوین سپهر، امكانات و تسهيلات كارآمدي را در اختيار مديران قرار دهد.
قابلیتهای عمومی
معرفي كاربران متعدد و تعيين محدوديتهاي دسترسي به گزينه هاي سيستم براي هر يك از كاربران.
قابليت تهيه نسخه پشتيبان و بازيابي اطلاعات سيستم.
قابليت اجراء برروي سيستم عامل windows xp ,windows vista ,windows 7, windows 8 32/64 Bit , windows 10
استفاده از پايگاه داده SQL Server
قابليت بروز رساني تغييرات نرم افزار از طريق اينترنت و مستقل.
قابليت ساخت كليه گزارشات بصورت Excel و Word
قابليت تغيير فونت نمايش منو ها و گزارشات
قابلیتهای پایه ای
امكان معرفي و تعيين ساختار سند جهت صدور سند خودکار توسط سيستم.
امكان معرفي و ورود اطلاعات ساختار سازماني شرکتها و سازمانها شامل شغل، پست سازماني، محل خدمت، واحد سازماني و مرکز هزينه
امكان معرفي كاربران با قابليت مشخص نمودن كاربران رده بالاتر و پايين تر و تعيين سطح دسترسي به حسابها
امکان معرفي ساختار ديسکت جهت ارسال اطلاعات پرداخت حقوق به بانک ها
امكان معرفي ساختار اطلاعات کارکرد جهت دريافت اطلاعات کارکرد از سيستم هايي مانند کارت ساعت و غيره
معرفي عوامل حقوقي شامل مزايا، كسور، كاركرد و تعهدات كارفرما به صورت پارامتريك
امکان تعريف وام و شرايط اعطا به کارکنان و نگهداري سوابق کسرو تعديل اقساط و اصلاحات آن
امكان بازسازي اطلاعات و دريافت اطلاعات از سيستمهاي مرتبط
امكان استفاده از دفتر يادداشت با قابليت يادآوري و هشدار
امکان تعريف امضا کنندگان گزارشات سيستم و شرطي
قابليتهاي اصلي و عملياتي
دريافت اطلاعات کارکرد از سيستم هايي مانند کارت ساعت و غيره.
معرفي اطلاعات ثابت و متغير كاركنان بصورت پارامتريک.
معرفي مبناي محاسبات شامل: معافيت ماليات و بيمه.
معرفي انواع بيمه شامل: تامين اجتماعي و آينده ساز.
تغييرات مباني حقوق، اضافه كاري و ساير عوامل.
تغييرات كاركرد طي دوره هاي مختلف.
معرفي انواع ماليات شامل: جداول مالياتي، ماليات درصدي، پيماني و قراردادي.
معرفي عوامل حقوقي شامل مزايا، كسور، كاركرد و تعهدات كارفرما به صورت پارامتريك.
تعريف وام و شرايط اعطا به کارکنان و نگهداري سوابق کسر و تعديل اقساط و اصلاحات آن.
ورود اطلاعات کارکنان شامل اطلاعات عمومي، سوابق کاري و بيمه اي، اطلاعات حسابداري و استقراري مالياتي و بيمه اي، بستگان تحت تکفل و پوشش بيمه.
صدور احکام استخدامي فردي و گروهي و ساير احکام مانند افزايش حقوق، ترک کار و… .
امكان درج و کنترل پرداختهاي علي الحساب، مزايا، کارانه و به پرسنل.
انجام محاسبات حقوق، تفاوت حقوق، كاركردهاي معوقه، سنوات و عيدي، بازخريد مرخصي.
معرفي حساب هاي و ساختار سند حسابداري عوامل حقوقي براي صدور اسناد مالي.
ثبت اطلاعات و سوابق قبل از استقرار (درآمد، درآمد مشمول ماليات، مانده مرخصي و…)
امکان تهيه ليست و ديسکت حقوق و مزايا، بيمه، ماليات و بانک با امکان طراحي.
تهيه برگه حقوق و برگه ضميمه سند حسابداري بر اساس شرايط خاص.
تنظيم و طراحي محاسبه (فرمول محاسبه) عوامل حقوق توسط کاربر با شرايط دلخواه.
گزارشات
گزارشات مقايسه اي ماهيانه عوامل حقوقي از کليه پرسنل
تهيه ليست و ديسک بيمه ، ليست ماليات ، برگه حقوق پرسنل و برگه پرداخت مزايا
گزارشات مقايسه اي ماهيانه عوامل حقوقي از کليه پرسنل با شرايط خاص.
تهيه انواع گزارشات توسط کاربر با امکان ذخيره گزارش و اعمال تغييرات بصورت پارامتريک.
گزارش وام ، مانده وام و میزان بدهی هر وام برای کارکنان
وب سايت : dssNovinIt.com
آدرس ايميل : dssnovinit@gmail.com