شولدر موتورسواری

10 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 181514
    قیمت2,100,000 تومان
    شماره همراه09190926579
    تلفن ثابت02144733549
    ایمیلegsepehr.sale@gmail.com
    نام و نام خانوادگیبابائی نژاد
    نام واحد تجاریانطباق گستر سپهر
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, سروش, بله, ای گپ, روبیکا, پیامک, تماس
    آدرس سایت:http://WWW.egsepehr.com
    اینستاگرام:entebaghgostar
    آدرستهران شهرک راه آهن

شولدر موتور سواری شباهت زیادی به زره جنگی داشته و برای حفاظت و مراقبت از سرنشین موتور مورد استفاده قرار گرفته و درصد امنیت جانی او را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال اگر دچار تصادف شدید و یا از موتور سیکلت خود سقوط کرده و افتادید، این لباس از اندام‌های بدن شما در مقابل شکستگی‌ها و خراش‌ها مراقبت میکند .شولدر موتورسواری در اصل یک لباس موتور سواری محافظ دار خشک می‌باشد که از گردن، کتف، قفسه سینه، ستون فقرات (نخاع)، شکم، بازو، آرنج، ران پا، استخوان لگن محافظت می‌کند.
زمانی که برای خرید شولدر موتور سواری مناسب جهت محافظت از خود به هنگام موتور سواری اقدام می‌کنید از مزایای زیر بهره مند خواهید شد، این مزایا عبارت‌اند از:
هزینه‌ای که بابت خرید شولدر موتور سواری پرداخت می‌کنید در مقابل کاری که این لباس برای حفاظت از بدن و ایمنی شما می‌کند، کاملا مقرون به صرفه و منطقی است. این قبیل از لباس‌ها در روزهای سرد، بارانی و برفی از شما در مقابل بارش و هوای سرد مراقبت کرده و حساسیت‌های شما نسبت به سرما را به حداقل ممکن می‌رسانند.
با خرید شولدر موتورسواری در مقابل حوادثی که ممکن است برایتان پیش بیایند ایمن شده و صدمه کمتری خواهید دید.
این شولدر در ناحیه مفاصل دارای پروتکشن‌های ضدضربه PP بوده و حفاظت فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد. همچنین به دلیل طراحی بسیار حرفه‌ای آن با وجود پروتکشن‌ در قسمت مفاصل، از قابلیت تحرک بسیار خوبی نیز برخوردار است.

شولدر موتورسواری از سایز M تا 4XL و با تنوع رنگی موجود می باشد .
ما در این مجموعه تلاش می کنیم تمام مشاوره های لازم را به صورت کاملا رایگان در اختیار عزیزان قرار دهیم.بهترین لباس موتور سواری بوت موتور سواری پیج لباس موتور سواری زانوبند موتور سواری ست کامل لباس موتور سواری شلوار موتور سواری شولدر اسکایکو شولدر راپیدو شولدر موتور سواری شولدر موتور کراس قیمت لباس ضد ضربه موتور سواری قیمت لباس موتور سواری ایربگ دار لباس استوک موتور سواری لباس موتور سواری لباس موتور سواری دست دوم لوازم جانبی موتور سیکلت

تلفن:09190926579

02144733549

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
232 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵