واکس پایه آب ژیکاوا | ژیکاواکس

2 ماه قبل در خراسان رضوی
کد آگهی : 192557
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09030785971
    ایمیلsale1zhikava@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمهشیدشوکتی
    نام واحد تجاریژیکاوا
    استانخراسان رضوی
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, روبیکا, پیامک, تماس

ژیکاواکس محصول روغنی پایه آب بدون لک و اثر چربی است که به دلیل وجود چربی های پایه آب، هم می تواند به منظور ایجاد چربی و حفاظت از مصنوعات چرمی مورد استفاده قرار گیرد و هم با امکان حذف آلودگی ها به سادگی به افزایش طول عمر و همچنین نظافت کمک موثری داشته باشد.

یکی از مزایای عمده ژیکاواکس پایه آب بودن این محلول است که قاعدتاً در کاربردهای روزمره، گرد و غبار را به خود جذب نکرده و مانند سایر ترکیبات روغنی موجود در بازار منجر به ایجاد آلودگی بیشتر پس از استفاده نخواهد شد، لذا استفاده از این محصول در مکان‌هایی که نیاز به روغن کاری می باشد ولی جذب بیشتر آلودگی پس از روغن کاری می تواند ایجاد مشکل کند، به شدت توصیه می شود، از جمله لولاهای درب‌ها که عموماً پس از مدتی از روغنکاری اولیه با جذب خاک و غبار در محیط لولاها، منجر به ایجاد صدا، افت عملکرد و ظاهر نازیبا خصوصاً در زمینه رنگی سفید و روشن می شود، قابل استفاده است. در طراحی این محصول سعی شده است با کاهش ایجاد ماندگاری محصول در ظاهر کار و افزایش سرعت نفوذ آن از ایجاد برق مصنوعی و نامتعادل در سطح خودداری شود بنابراین کاربرد این محصول بر روی داشبورد خودرو با هدف جلوگیری از آزار چشم راننده ایجاد لایه فیلم و برق را همراه نداشته و به سادگی می توانید پس از اعمال حتی در تابش مستقیم نور خورشید نیز بدون انعکاس نور از خودرو استفاده کرد.

پاک کردن اثر چربی محصول بر روی سطوحی که ناخواسته ریخته شده و یا اضافه استفاده شده به سادگی و به کمک یک پارچه مرطوب انجام می‌شود که در کل سهولت استفاده را به دنبال خواهد داشت.

ویژگی های واکس پایه آب ژیکاواکس:
بسیاری از محلولهای واکسی موجود در بازار به دلیل استفاده از ترکیبات نامرغوب و بعضاً مضر، می تواند باعث ایجاد مشکل برای پوست دست و یا بدن شده و همچنین عموماً ایجاد بوهای تند، استفاده از این محصولات را در هر شرایطی به سادگی میسر نمی کند، لذا استفاده از این محصول هیچیک از این مشکلات را به دنبال نخواهد داشت.

از ژیکاواکس می توان، برای هر سطح چرم طبیعی و مصنوعی از جمله کیف، کفش، دستکش چرم، بند ساعت، کمربند، صندلی و مبلمان چرمی منزل، صندلی چرمی اتومبیل، داشبورد خودرو و … به راحتی استفاده کرد، با توجه به رنگ سفید محصول، استفاده از ژیکاواکس بر روی هر سطح چرمی با هر رنگی باعث ایجاد مشکلات تغییر رنگ و … نخواهد شد.

برخی مزایای استفاده از واکس پایه آب ژیکاواکس:
ژیکاواکس در مقابل سایر واکس های موجود در بازار مزایای زیر را دارد:

باعث ایجاد چربی ملایم در سطح می‌شود.

در صورت ریخته شدن روی لباس و … به راحتی با استفاده از آب می توان بدون ایجاد اثر، آن را پاک نمود (این محصول پایه آب است).

بدون ایجاد مشکل برای بدن و محیط زیست.

بدون جذب غبار و آلودگی.

بدون بوی نامناسب و یا استفاده از اسانس های مصنوعی که می‌تواند مشکلات تنفسی در محیط در بسته و داخل خودرو برای افراد حساس و کودکان ایجاد کند.

قدرت نفوذ بالا به بافت چرم و در نتیجه افزایش طول عمر محصول.

استفاده بسیار آسان با استفاده از یک اسفنج یا پارچه و یا اسپری.

حذف آلودگی های موجود در سطح مورد استفاده در حین کاربرد.

کاربرد واکس پایه آب ژیکاواکس:
با توجه به حوزه فعالیت شرکت ژیکاوا در صنایع شیمیایی نوین، بسیاری از دوستان و همر

74 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵