لوله کشی استنلس استیل بهداشتی با جوشکاری تمام اتوماتیک اربیتال ولدینگ

9 ماه قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 196007
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09122488007
    تلفن ثابت02144224320
    ایمیلclinicab.ir@gmail.com
    نام واحد تجاریclinicab
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا
    آدرسفلکه دوم صادقیه-خیابان جناح-کوچه پرویز-پلاک 14-واحد 3

لوله کشی استنلس استیل بهداشتی با جوشکاری تمام اتوماتیک اربیتال ولدینگ
جوشکاری اوربیتال
جلوگیری از کاهش مقاومت در برابر خوردگی :

آب با خلوص بالا مانند DI یا WFI یک خورنده بسیار تهاجمی برای فولاد ضد زنگ است. علاوه بر این، درجه دارویی WFI در دماهای بالا (80 درجه سانتیگراد) به گردش در می آید تا استریل بودنش حفظ شود. مرز باریکی بین پایین آوردن درجه حرارت به اندازه کافی برای حمایت از موجودات زنده که برای محصول کشنده است و بالا بردن درجه حرارت به اندازه کافی برای ترویج تولید براده های زنگ زده وجود دارد.

براده های زنگ زده یک قشر نازک مایل به قهوه ای با ترکیب متغیر ناشی از خوردگی اجزای سیستم لوله کشی فولاد ضد زنگ است. خاک و اکسیدهای آهن احتمالاً اجزای اصلی هستند، اما آهن، کروم و نیکل به اشکال مختلف نیز ممکن است وجود داشته باشند. وجود براده های زنگ زده برای برخی از محصولات کشنده است .  وجود آن ممکن است منجر به خوردگی بیشتر شود، اگرچه وجود آن در سیستم های دیگر نسبتاً مشکلی به وجود نمی آورد.

جوشکاری می تواند تأثیر مخربی بر مقاومت در برابر خوردگی داشته باشد

رنگ حرارتی که در نتیجه مواد اکسید رسوبی روی جوش و HAZ در حین جوشکاری بوجود می آید، بسیار مضر است. در تشکیل براد های زنگی در سیستم های آب دارویی نقش دارد. تشکیل اکسیدهای کروم، که به رنگ گرما کمک می کنند، یک لایه زیرین خالی از کروم ایجاد می کند. که در برابر خوردگی آسیب پذیر است. رنگ حرارتی را می توان با اسید شویی و سنگ زنی که فلز را از سطح از جمله لایه زیرین فاقد کروم حذف می کند. و مقاومت در برابر خوردگی را به سطوح نزدیک به فلز پایه باز می گرداند. با این حال، اسید شویی و سنگ زنی برای پرداخت سطح مضر است. غیرفعال سازی سیستم های لوله کشی با اسید نیتریک یا فرمولاسیون کلانت برای غلبه بر اثرات مضر جوشکاری و ساخت قبل از قرار گرفتن سیستم های لوله کشی انجام می شود.

تجزیه و تحلیل الکترون اوگر می گوید که غیرفعال سازی کلانت می تواند تغییرات سطحی در توزیع اکسیژن، کروم، آهن، نیکل و منگنز را که در سراسر ناحیه جوش و گرما رخ می دهد تا شرایط پیش جوش بازگرداند. با این حال، غیرفعال شدن فقط بر لایه سطح خارجی تأثیر می گذارد. و زیر 50A نفوذ نمی کند، در حالی که رنگ حرارتی می تواند 1000Å یا بیشتر در زیر سطح گسترش یابد.

51 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵