خدمات بنایی اوستا ابراهیم

8 ماه قبل در مازندران ، آمل
کد آگهی : 201659
    قیمت800,000 تومان
    شماره همراه09112228116
    تلفن ثابت09116401816
    ایمیلeshaghmohammadi230@gmail.com
    نام و نام خانوادگیابراهیم محمدی
    استانمازندران
    شهرآمل
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, سروش, بله, ای گپ, روبیکا, پیامک, تماس
    آدرسآمل میدان 17 شهریور

خدمات بنایی استاد ابراهیم

بنایی ساختمان و نیاز به استادکار بنایی از آن دسته خدماتی هستند که همه ی ما حداقل یکبار برای رفع ایرادات خانه به آن ها نیاز پیدا کرده ایم. علی الخصوص اگر در خانه ای قدیمی و چند سال ساخت زندگی می کنید، احتمالا سر و کارتان زیاد به بنای ساختمان افتاده است. خدمات بنایی ساختمان از صفر تا صد ساختمان سازی را شامل می شود. از ابتدایی ترین قسمت های ساخت خانه مانند شناژ و بتن ریزی و سفت کاری ساختمان شامل بنایی ساختمان می شود و تا نهایی ترین قسمت های نازک کاری ساختمان و خرده کاری بنایی ادامه پیدا می کنند. همه ی این موارد در حیطه شغل بنایی ساختمان قرار می گیرد.

خرده کاری بنایی و تعمیرات کلی ساختمان

ایرادات جزئی بنایی باید به سرعت رفع شوند زیرا ادامه دار شدن این قضیه موجب خسارات بیشتر و به طبع هزینه بنایی ساختمان بالاتر می شود و همچنین استحکام سازه هم کم خواهد شد. به طور کلی خدمات بنایی را می توان در ۲ گروه زیر دسته بندی کرد:

تعمیرات کلی ساختمان

تعمیرات کلی ساختمان شامل تغییر در ساختار بنا است. نازک کاری ساختمان از خدماتی است که باید توسط بنای ماهر انجام شود تا در آینده مشکلی ایجاد نشود. باید بدانید که بناها فقط در زمینه چیدن آجر فعالیت ندارند، بلکه حیطه کاری بنایی ساختمان بسیار وسیع است. در بنایی کلی ساختمان خدمات بتن ریزی، تخریب، چیدن دیوار، بلوک چینی و کفسازی و پی ریزی ساختمان انجام می شود.

تعمیرات جزئی ساختمان

خرده کاری بنایی ساختمان بیشتر برای تعمیرات جزئی در ساختمان انجام می شود. برای مثال برای ترمیم دیوار، تخریب قسمتی از دیوار و یا رفع ایرادات کف و شیب سازی در کف در گروه خدمات خرده کاری بنایی ساختمان قرار می گیرد.

یک اشتباه رایج اینست که تصور کنید بنایی کار ساده ای است. بسیاری از افراد سایر کارهای تاسیساتی را تخصص می دانند ولی تصور می کنند کار بنایی، یک کار راحت و غیر تخصصی است. واقعیت اینست که هر کسی می تواند چند آجر را روی هم بگذارد و به اصطلاح یک دیوار را بالا بیاورد ولی اینکه این دیوار چقدر استحکام دارد و یا چقدر تراز است، جای بحث دارد. اصولا کار بنایی از حرفه ای ترین کارهای ساختمانی است که می تواند مقاومت سازه را زیر سوال ببرد.

53 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵