کارتن اسباب کشی اهواز

7 ماه قبل در خوزستان ، اهواز
کد آگهی : 202936
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09377431023
    ایمیلahvazpak@gmail.com
    نام و نام خانوادگیباربری
    نام واحد تجاریاهوازپک
    استانخوزستان
    شهراهواز
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, پیامک, تماس, مشاوره رایگان
    آدرس سایت:https://ahwazpak.ir
    اینستاگرام:https://www.instagram.com/basteh.bandi
    آدرسخوزستان،اهواز،کیانپارس،خ 8 شرقی

فروش ابزار بسته بندی اثاثیه منزل و خدمات اسباب کشی و حمل بار
ویژگی های کارتن اسباب کشی مناسب حمل بار 📦
❤مدیریت:خانم فرامرزی❤تماس:09377431023_09167329832
با سفارش عمده کارتن 5 و ۶ لایه می‌توانید کالاهای مختلف و اثاثیه خودتان را به راحتی بسته بندی کرده و در فواصل طولانی یا کوتاه جابه جا کنید. شرکت‌های حمل بار نیز می‌توانند مشتری این بسته بندی‌ها باشند.
ویژگی‌های کارتن‌های اسباب کشی چیست و بهترین کارتن‌ها برای حمل و نقل وسایل منزل یا دفتر کار کدامند؟ کسانی که مستاجر هستند و هر سال باید خانه جدیدی را برای سکونت خودشان انتخاب کنند، یا افرادی که موعد اجاره دفتر کارشان سر رسیده و می‌خواهند جابه جا شوند با این سؤال در ذهن خودشان مواجه می‌شوند.
در اسباب کشی یا انتقال اثاثیه منزل یا وسایل محل کار از مکانی به مکان دیگر مواردی مانند نحوه بسته بندی وسایل، باربری که وظیفه حمل بار را دارد، ماشین حمل بار و تخصص و تبحر کارگران اسباب کشی مهم هستند. در ادامه این مقاله به بررسی مهمترین ویژگی های یک کارتن اسباب کشی مناسب حمل بار پرداخته ایم. با ما همراه باشید.
اهمیت بسته بندی وسایل و اثاثیه در اسباب کشی
برای اسباب کشی ماشین حمل بار در محل حاضر می‌شود و وسایل و اثاثیه در آن قرار می‌گیرند. بسته بندی لوازم از مهم‌ترین بخش‌ها در اسباب کشی است که در مراحل اولیه باید به آن فکر کرد چون اثاث و لوازم شکستنی و آسیب‌پذیر از جمله مواردی هستند که برای بسته بندی‌های آن‌ها باید نهایت دقت را داشته باشید.
با سفارش عمده کارتن 5 و ۶ لایه شانس این را خواهید داشت که وسایلتان را در کارتن‌های مقاوم که استحکام بالایی دارند، قرار دهید و آن‌ها را در مسافت‌های طولانی و کوتاه ارسال کنید.
برای اینکه وسایل درون کارتن موقع حمل و نقل دچار مشکل نشوند، حتماً باید بین وسایل شکستنی و اطراف آن‌ها از پلاستیک‌های حباب‌دار استفاده کنید. اطراف کارتن نیز باید با چسب پهن یا طناب و… به خوبی بسته شده باشد، تا وسایل موقع جابجایی در کارتن بمانند و تکان خوردن یا خارج شدن آن‌ها از کارتن موجب صدمه دیدن اثاثیه نشود.
انتخاب باربری مناسب برای حمل اثاثیه
باربری‌هایی که فرآیند حمل و نقل وسایل و لوازم منزل را انجام می‌دهند خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند. بعضی از آن‌ها بسته بندی وسایل را خودشان انجام می‌دهند تا وسایل با ایمنی بیشتری ارسال شوند. برای انتخاب باربری حتماً باید نظرات مشتریان قبلی آن‌ها را بخوانید و سپس باربری مناسبی را برای انتقال وسایلتان انتخاب کنید.
انتخاب باربری مناسب برای حمل اثاثیه
نوع خودرو اسباب کشی و مهارت کارگران
خودرو حمل اسباب و اثاثیه با توجه به مسافت بین مبدا و مقصد و حجم بار و وسایل مشخص می‌شود. با انتخاب ماشین مناسب و چیدمان وسایل به درستی در آن، می‌توانید از آسیب دیدن وسایل پیشگیری کنید. تبحر کارگران اسباب کشی نیز در سالم رسیدن اثاثیه به مقصد مهم است. در صورتی که کارگران تخصص و تبحر کافی در جابه جایی وسایل نداشته باشند، حتی خرید بهترین کارتن‌های بسته بندی نیز نمی‌توانند مانع از خرابی وسایل شوند.
ویژگی کارتن‌های مناسب برای اسباب کشی
برای بسته بندی وسایلتان باید کارتن‌هایی را انتخاب کنید که کیفیت و استحکام بالایی داشته باشد. به طور معمول، کارتن‌های 3 لایه و 5 ل

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
168 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵