فروش پلاستیک حبابدار کارتن پستی در مشهد

9 ماه قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 203934
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09036684612
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد

راسا پک تولید کننده پلاستیک حبابدار در مشهد
در مدل های سه لایه دو لایه حباب درشت
در عرض های 50-100-120-150-200

خرید نایلون حبابدار برای چیست؟
فروشگاه های اینترنتی با استفاده از نایلون حبابدار، تمامی محصولاتی را که نیاز به محافظت دارند را بسته بندی کرده و امکان رسیدن آسان و مطمئن کالا را به مشتری فراهم می کنند. هزینه آن نیز بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مواد محافظ است. فروش نایلون حبابدار با قابلیت هایی مانند دوام و عایق بودن، محافظت در برابر مایعات و سبک بودن، به طور گسترده مورد توجه فروشگاه های اینترنتی است.
هنگام استفاده از نایلون حبابدار، اندازه و تعداد کالایی که فروشگاه قصد بسته بندی آن را دارد در نظر گرفته می شود. یک سفارش باید در یک کیسه نایلونی با حباب مناسب اندازه آن قرار داده شود. وسایل حساس را می توان بدون آسیب دیدن در حین حمل و نقل جا به جا کرد. از آنجایی که حباب های هوای زیادی در آن وجود دارد، رسما به عنوان یک بالشتک هوا عمل می کند.
فروش نایلون حبابدار با قابلیت ضربه گیری
نایلون حبابدار به عنوان ضربه گیر در ارسال کالاهای فروشگاه های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از تولید و فروش نایلون حبابدار، بسته بندی مطمئن انواع مرسولات مختلف است. نایلون حبابدار با ویژگی هایی مانند شفافیت، استحکام و انعطاف پذیری در مدل های دو لایه و سه لایه دارای کاربردهای مختلف از جمله بسته بندی محصولات مختلف به خصوص شکستنی و ارسال مطمئن آنها به مشتری است. فضاهای حباب هوا در ساختار این نایلون قابلیت ضربه گیری داشته و برای بسته بندی کاملا مناسب است

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با ما در تماس باشید

123 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵