کاسه نمد سیلیکونی

7 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 205801
    قیمت10 تومان
    شماره همراه09192021798
    ایمیلinfo@andishedaran.com
    استانتهران

کاسه نمد که نام انگلیسی آن Radial shaft seal است به منظور جلوگیری از نشت انواع سیال ها در شفت ها و پوسته ها استفاده میشود. در هر مکانیزم دارای سیالی میتوان از کاسه نمد برای عایق بندی و جلوگیری از نشت استفاده کرد.
با استفاده از انواع کاسه نمد و اورینگ ها در شفت ها و مکانیزم های ماشینی، سیال درون مکانیزم حبس شده و راهی برای خروج به بیرون مکانیزم را پیدا نمیکند. همین امر از نشت انواع سیال به بیرون از مکانیزم جلوگیری کرده و به سلامت شفت و دستگاه کمک میکند.
یک کاسه نمد از 3 جز اصلی تشکیل شده است. بخش اول کاسه فلزی کاسه نمد میباشد که حکم ساختمان اصلی کاسه نمد را دارد. درون کاسه فلزی نمد فشرده شده وجود دارد که از نشت سیالات جلوگیری میکند.
امروزه از انواع لاستیک ها نیز بجای نمد فشرده شده استفاده میشود.بخش سوم فنر بوده که وظیفه آن محکم کردن کاسه نمد در جای خود و اتصال صحیح کاسه نمد با مکانیزم است.
کاسه نمد سیلیکونی نیز از انواع محصولات پر مصرف میباشد. درز گیر استفاده شده در این کاسه نمد از جنس سیلیکون بوده و با قرار گرفتن در مجاورت آب و یا سیال به مرور مقاومت بیشتری پیدا میکند.
کاسه نمد های سیلیکونی تحمل حرارتی بالایی داشته و تا 232 درجه را تحمل میکنند. همچنین انعطاف پذیری این قطعه بسیار بالا بوده و در شرایط خلا و حتی گاز هایی مانند ازن وضعیت خود را حفظ میکند.
برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت اندیشه داران صنعت تماس حاصل فرمایید .

51 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵