بک آپ رینگ Back Up Ring

7 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 206494
    قیمت10 تومان
    شماره همراه09192021798
    ایمیلinfo@andishedaran.com
    استانتهران

بک آپ رینگ Back Up Ring که یک قطعه نگهدارنده اورینگ می باشند و در فشار بالا کاربرد دارند در هردو حالت استاتیکی و دینامیکی بر روی اورینگ ها قرار میگیرند و از خوردگی انها جلوگیری می کنند . معمولا سختی بک آپ ها باید از سختی اورینگ بیشتر باشد .
بک آپ رینگ Back Up Ring در دسته لوازم آب بندی قرار می گیرد . بر عکس باور عموم، حلقه های پشتیبان به هیچ وجه به عنوان مهر و موم کاربرد ندارند و از ابتدا در جهت حفظ و نگهداری از سایر اجزا استفاده می گردد.
معمولا حلقه های پشتیبانی دارای بخش های مستطیلی شکل بوده که هر یک اشکال مخصوص به خود را شامل می شوند. حلقه های پشتیبان معمولا همراه با اجزای آب بندی که به طو رمعمول آب بند الاستومری است در شیار جای داده و ترجیحاً حلقه های آب بندی NBR، HNBR، VITON و پلی اورتان را شامل می شود. حلقه پشتیبان باید با تحمل بسیار دقیق تراشیده شود تا از برآمدگی درزگیرهای الاستومری همچون پلی اورتان جلوگیری به عمل آورد.
عموما بک آپ رینگ Back Up Ring دارای سطح مقطع مستطیل شکل هستند و در فرم ها و اشکال گوناگون ساخته می شوند . بک آپ رینگ ها باید در یک تلرانس بسیار دقیق ماشین کاری شوند تا از بیرون زدگی واشر الاستومری همچون پلی اورتان جلوگیری کنند .
مزایای بک آپ رینگ:
• سطح مقطع مقعر
• استفاده از متریال های NBR و VITON
• ممکن سازی حرکات متقابل در سیل
• جلوگیری از دفرمه شدن اورینگ و حفظ و نگه داری سیل
• بهبود فشار آب بندی و افزایش عمر خدمت سیل
کاربرد بک آپ رینگ Back Up Ring ها:
– صنایع نفت و گاز: بک آپ رینگ‌ها به عنوان پشتیبان‌های اورینگ‌ها در سیستم‌های فشار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
– ماشین‌سازی: در ماشین‌ها و تجهیزات مکانیکی برای حفظ تنظیم محکم در اتصالات استفاده می‌شوند.
در کل، اورینگ و بک آپ رینگ هر دو نقش مهمی در جلوگیری از نشتی و حفظ تنظیم محکم در اتصالات مهمانی در صنایع مختلف ایفا می ‌کنند و انتخاب مناسبی برای ایجاد اطمینان و کارایی در سیستم ‌های صنعتی شما می ‌باشند.

54 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵