سنسور گشتاور دیجیتال

5 ماه قبل در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 208703
    قیمت3,600,000 تومان
    شماره همراه09021912152
    ایمیلpgrs-co@istt.ir
    استاناصفهان
    شهراصفهان

سنسورهای ترکمتر دیجیتال ( گشتاورسنج ) شرکت سنجش افزار، با دقتی خیلی بالاتر از سنسورهای پرتابل لوترون و با ظرفیتی سفارشی ساز و بدون محدودیت ( unlimitted ) کمتر از 2 و بالاتر از 2۰۰۰۰ نیوتون متر، با کیفیتی بسیار بالا و خدمات پس از فروشی ارزنده و متناسب با مشتریان ارزشمند ما، حتی رقبای اروپایی خود را نیز به چالش کشیده است.
این گفته را سازمان هایی تایید میکنند که سال ها از سنسور های برند و معتبر اروپایی استفاده می کردند ولی اکنون در زمره ی مشتریان بنام ما هستند.

شرکت سنجش افزار مرجع خلیج فارس با افتخار بیان میدارد که سنسور های ترکمتر ( سنسور گشتاور دیجیتال) را بومی سازی کرده و توان ساخت انواع سنسور های گشتاور ( عکس العملی، روتاری، صفحه ای و ترک تستر ) برای تمامی صنعت های مربوطه، بدون محدودیت مشخصات سخت افزاری ( ظرفیت و دور و دقت و… ) دارا است.
ما بسیار مسروریم که با کوشش مستمر و بی وقفه جوانان متخصص و غیور و همچنین تجربه ی ده ها ساله ی نیروهای مجرب خود توانستیم در مسیر خودکفایی و توانمند سازی تولید داخلی گامی مهم برای رهایی از وابستگی ایران به این محصول کلیدی برداریم.

بعضی از صنایعی که هم اکنون سنسورهای ما در کارخانه و واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه هایشان فعال هستند، عبارتند از:
1. الکتروموتور سازان ( غیر نظامی و نظامی )
2. شرکت های طراح استند های آزمایشی ( تسترسازها )
3. قطعه سازان خودرو ( شاتون سازها، جعبه فرمان سازها، سیبک سازها و… )
4. دانشگاه ها
5. آزمایشگاه ها

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار، تخفیف ها و محصولات دیگر ما، میتوانید به سایت سنجش افزار ( https://pgrs-co.com/ ) مراجعه و کاتالوگ تخصصی ترکمتر ها و دیگر محصولات را دریافت نمایید.

93 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵