فروش سیلیس میکرونیزه

7 ماه قبل در همدان
کد آگهی : 219189

شرکت پرشین سیلیس واقع در استان همدان از بهترین، مهمترین و بزرگ ترین شرکت های تولید و عرضه ی سیلیس برای مصارف گوناگون و با کیفیت است.
یکی دیگر از محصولات پرکاربرد سیلیس میکرونیزه می باشد. که در این محصول سنگ سیلیس با دستگاه های تمام اتوماتیک بالمیل به اندازه های مختلف میکرون دانه بندی می شود. سیلیس میکرونیزه با مش های ٢٣٠، ٢٦٠، ٣٢٥و با درجه خلوص ٩٩٪ به بالا تولید میشود که امکان تولید این محصول با مش سفارشی برای شما مشتریان گرامی وجود دارد. از کاربردهای این محصول می توان به فرآیند لعاب سازی، تولید قالب های ریخته گری فلزات، تولید مواد و ترکیبات سدیم دار و عنصر سیلیکا، درزگیرها و پودرمل، مواد شوینده همانند صابون و خمیردندان، رنگ، چسب، صنایع سیلیکا، تهیه بتن و سیمان، پاک کننده های صنعتی، پرکننده محصولات سرامیکی(جهت مقاوم سازی) و غیره اشاره کرد.
بعنوان مثال استفاده از سیلیس میکرونیزه در صنعت رنگ سازی سبب ١- بالابردن طول عمر شیمیایی در روکش های صنعتی ٢- سبب بهبود مقاومت در برابر سایش و خراش ٣- کاهش هزینه فرمولاسیون با ارائه سطح بارگذاری بالا می گردد.
استفاده از این محصول در صنعت چسب سبب افزایش مقاومت در برابر حرارت، نفوذ آب و یخبندان شده و از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است که مزیت اصلی آن عبارتست از انعطاف بالا، مقاومت در برابر نشست های ساختمانی و خاصیت الاستیکی.
جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول و سایر محصولات تولیدی این شرکت لطفا با شماره های زیر در تماس باشید.
تلفن ثابت: ٠٨١٣٢٢٢٠٢١٠
تلفن همراه: ٠٩١٨٤٤٠٠٦٧٨
پست الکترونیک: persiansilismalayer@gmail.com
اینستاگرام: @persiansilismalayer
آدرس: ملایر_کیلومتر ٢٥جاده همدان ملایر_شهرک صنعتی نوشیجان_خیابان ششم_آخرین کارخانه سمت راست_ شرکت پرشین سیلیس

33 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵