رادیولوژی در منزل در اصفهان

4 ماه قبل در اصفهان
کد آگهی : 228483
    قیمت100 تومان
    شماره همراه09921497981
    تلفن ثابت03124523696
    ایمیلgeravand123456@gmail.com
    نام و نام خانوادگیمحمدمهیار گراوند
    استاناصفهان
    امکاناتواتس آپ, تماس
    آدرساصفهان خیابان مسجد سید تقاطع طیب پلاک 98 طبقه اول

انجام انواع رادیولوژی در منزل اعم از رادیولوژی از لگن ران زانو ستون فقرات و مچ دست و پا و…. در منزل در اصفهان بصورت سیار
تیم رادیولوژی در منزل ما در ارائه خدمات رادیولوژی با کیفیت بالا تخصص دارد .تیم ما از رادیولوژیست‌ها و کارشناس‌های با تجربه از تجهیزات پیشرفته‌ای برای انجام آزمایش‌های مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله اشعه ایکس و سونوگرافی استفاده می‌کنند .ما متعهد به ارائه نتایج دقیق و به موقع به بیماران خود هستیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که آنها بهترین مراقبت ممکن را دریافت می‌کنند .با خدمات مناسب و مقرون به صرفه هدف ما این است که رادیولوژی را برای همه صرف نظر از موقعیت مکانی یا وضعیت مالی آنها در دسترس همگان قرار دهیم .

رادیولوژی به عنوان یکی از شاخه‌های پزشکی که برای تشخیص بیماری‌ها از تصاویر پرتوی استفاده می‌کند می‌تواند در منزل نیز مورد استفاده قرار بگیرد برای استفاده از رادیولوژی در منزل باید از دستگاه‌هایی مانند اسکنرهای پرتوی و رادیوگرافی استفاده کرد.رادیوگرافی در منزل یکی از روش‌های پیشرفته درمانی است که به شما این امکان را می‌دهد که از خدمات پزشکی در خانه خود استفاده کنید.

این روش برای بسیاری از بیماران مفید است به خصوص برای کسانی که نمی‌توانند به دلیل مشکلات جسمی یا مسائل حرکتی به مراکز درمانی مراجعه کنند همچنین با استفاده از رادیولوژی پرتابل در منزل می‌توانید زمان و هزینه‌های مراجعه به مراکز درمانی را کاهش دهید.

برای استفاده از رادیولوژی پرتابل در منزل شما نیاز به دستگاه تصویربرداری رادیولوژیکی خانگی دارید که معمولاً این کار توسط کارشناس رادیولوژی برای شما انجام می‌شود با استفاده از دستگاه رادیولوژی پرتابل شما می‌توانید تصاویر رادیولوژیکی خود را در منزل گرفته در سریع‌ترین زمان ممکن برای پزشک خود ارسال کنید

69 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵