تراس سبز چکاد بام

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 23618
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09120436332
    ایمیلChekadbam.adv@gmail.com
    نام و نام خانوادگیچکادبام
    نام واحد تجاریچکادبام
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران، بزرگراه ستاری،پایین تر از تقاطع همت، نبش بنفشه هفتم، پلاک ۱۰۴، واحد7

شما نیز می‌توانید با طراحی درست تراس خود، انتخاب درست گل و گیاه، افزودن مبلمان درست، رنگ آمیزی مناسب، افزودن وسایل جانبی مقتضی و… آن را متحول کنید و از آن در طراوت و خنکای دل‌انگیز روزهای بهاری، گرمای دلچسب تابستان، خیال‌انگیزی پاییز و شکوه و رخوت زمستان ‌‌نهایت استفاده را ببرید.
توجه به ذکر نکات زیر در خصوص طراحی و زنده کردن فضای تراس بسیار مفید است :
اولین راه در راستای افزودن طراوت و سرزندگی به فضای تراس هر چند کوچک، کاشتن گیاهان پر حجم طبیعی است. این دست گیاهان را می‌توان توسط چهارچوب‌های چوبی یا فلزی و یا با آسانی به وسیله نخ هدایت کرد و از آن‌ها سقف ساخت که در این صورت هم فضای بالکن گرم‌تر و پر روح‌تر می‌شود و هم با استفاده از فضا در ابعاد و سطوح مختلف، در فضا صرفه‌جویی می‌شود ( استفاده از فلاورباکس های پشت بنددار چکادبام برای این منظور بسیار مناسب می باشند ).
با استفاده از این اقلام می توانید برای تراس خود پوشش سبزی ایجاد کنید که از مشرف شدن منازل روبرویی و کناری نیز در امان باشید.
می‌توان گل و گیاه را هم چنین بر روی دیوار‌ها به شکلی تعبیه کرد که قسمت کمتری از فضای مفید بالکن را اشغال کنند. منظور از فضای مفید بخشی است که می‌توان در آن رفت و آمد کرد و در آن مبلمان تعبیه کرد و نشست. علاوه بر فلاورباکس استفاده از کوزه، آبنما و سایر وسایل تزئینی که رنگ و بوی بومی دارند، می‌‌تواند امکانی باشد در راستای ایجاد فضایی پر روح و صمیمی‌‌تر.
استفاده از نور‌پردازی مناسب می‌‌تواند فضایی ویژه به تراس ببخشد و همواره ما را به سوی‌ خود جلب کند. استفاده از مواد طبیعی و خام همچون کنده های درخت در تراس احساسی‌ از طبیعت در فرد بر می‌انگیزد و محیطی‌ مناسب برای تجدید روحیه و تنفس هوای تازه مهیا می‌‌کند. قرار دادن مبلمان راحتی‌ متناسب با ابعاد تراس می‌‌توان فضایی گرم و نرم برای استراحت و تجدید روحیه ایجاد کرد که افراد را به خود می‌‌خواند. فضایی که در آن خستگی‌ یک روز شلوغ سپری شده در فضاهای بسته و اداری به در شود.
به طور کلی‌ با فضای تراس می‌‌توان بسیار بازی کرد. استفاده از متریال متفاوت، گل و گیاه خاص، مبلمان مناسب و… ترفندهایی است برای ایجاد فضایی دلچسب و متفاوت که خستگی‌ و کسالت ناشی‌ از زندگی‌ آپارتمان نشینی را کاهش داده و به فرد طراوت و روحیه می‌‌بخشد.

442 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵