فروش و قیمت بال بوشینگ یا بوش ساچمه ای

1 سال قبل در تهران ، مشهد
کد آگهی : 24235
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09122739605
    تلفن ثابت02196862758
    ایمیلmaryamhashemi638@gmail.com
    نام و نام خانوادگیmaryam hashemi
    نام واحد تجاریCNC24
    استانتهران
    شهرمشهد
    آدرسمراجعه به سایت http://www.cnc24a2.com

اسلاید بوش Slide Bush که بعضا بنام بال بوش Ball Bush یا بوش کشویی هم شناخته میشود در انواع مختلف بسته ، چاکدار و باز ساخته میشود.

معمولا نگهدارنده ساچمه Retainer از جنس رزین ساخته شده و با قرار گرفتن درون یک قطعه دیگر که بلوک نامیده شده و آنهم مدلهای متفاوتی دارد روی شافت استیل سخت Hard Steel Shaft سوار شده و امکان تحمل بار و حرکت خطی Linear را برای بار مکانیکی فراهم میکند.

بدلیل سادگی مکانیزم اسلاید بوش و ارزان بودن این نوع ساپورت ، از آن در بسیاری از صنایعی که نیاز به حرکت خطی است بهره میگیرند.

ماشینهای پرکن بطری با جک سرو ، انواع دستگاههای تراورس برای باز کردن یا جمع کردن کابل یا مفتول فلزی ، دستگاههای برش دستی کاشی ، دستگاه تست کشش فلزات و غیر فلزات ، هدایت سمبه و ماتریس در پرسها ، دستگاههای بسته بندی Form – Fill – Seal ، و بسیاری کاربردهای دیگر از جمله کاربردهای معمول این قطعات هستند.

دیواره خارجی اسلاید بوش که بشکل سیلندر است در خود یک نگهدارنده ساچمه یا ball retainer را جا داده و ساچمه ها از طریق مسیر بسته ای که به دقت درون این نگهدارنده طراحی و ساخته شده حرکت کرده و موجب ایجاد یک حرکت خطی دقیق و نرم میشوند.

برای بارهای سنگین تر میتوان از بال بوشهای دوبل استفاده کرد که درون خود دو عدد بال بوش تک را جای داده است.

بدلیل طراحی خاصی که دو مدل بال بوش نوع بسته و چاکدار دارند میتوانند در کاربردهای مختلفی که حرکت بار افقی یا عمودی باشد مورد استفاده قرار گیرند. برای این منظور باید طراحی محور را با شافت استیل انجام داد.
www.cnc24a2.com
www.hangltd.com
09122379605
09125392758

1422 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵