آژانس هواپیمایی آریا سفر پردیس

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 24374
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09121267043
    تلفن ثابت02166551762
    ایمیلinfo@fly7.ir
    نام و نام خانوادگیآژانس هواپیمایی آریا سفر پردیس
    نام واحد تجاریآژانس هواپیمایی آریا سفر پردیس
    استانتهران
    شهرتهران
    آدرستهران، ستارخان، نرسیده به سه راه تهران ویلا، کوچه عنبرافشان، پلاک 20 واحد 9

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آریا سفر پردیس
شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آریا سفر پردیس (شماره ثبت: 510682)دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری، در راستای رهنمودهای متولیان محترم این صنعت خصوصاً با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده و استفاده از کارآمدترین وسایل و امکانات مورد نیاز و همچنین تامین محل مناسب و با چارتر هواپیما و نیزگارانتی انواع هتلهای 3 و 4 و 5 ستاره در شهرهای مختلف جهت اسکان مسافران محترم خود ،
توانسته علاوه بر خدمات فروش بلیط در زمینه تولید و اجرای تور به عنوان یک تور اپراتور به تعداد زیادی از آژانس مسافرتی درسراسرکشورنیزخدمات گردشگری خودرا ارائه دهد. هدف اصلی ما تهیه و طراحی بهترین توریا صدور بلیط با مناسبترین نرخ وبهترین کیفیت خدمات برای مسافران میباشد. به امیدروزی که باتورهای با کیفیت در پیشبرد صنعت تورسیم کشور کهن خود گامی هر چند ناچیز برداریم.
راه اندازی سامانه قدرتمند صدور آنلاین بلیت هواپیما اهم از چارتری و سیستمی تمامی خطوط هوایی و کلیه مسیرها، به همراه رزرواسیون بیش از 300 هزار هتل در سراسر جهان با پرداخت آنلاین و ریالی، یکی دیگر از خدمات کار آمد در این آژانس بود که به پیشرفت صنعت توریسم منجر گردیده است.

229 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵