عینک مخصوص کامپیوتر

1 سال قبل در بوشهر ، بوشهر
کد آگهی : 2450
    قیمت1,390,000 تومان
    شماره همراه09171765408
    ایمیلinfo@iver.ir
    نام و نام خانوادگیمرتضی جراحی
    نام واحد تجاریمرتضی جراحی
    استانبوشهر
    شهربوشهر
    آدرسبوشهر خیابان عاشوری کوچه بهارستان

عینک های آمریکای شرکت NoScope مخصوص کامپیوتر جهت جلوگیری از اشعه های مضر هر نوع مانتیور بوده که در نهایت از خستگی ، خشکی ، قرمزی چشم شما جلوگیری خواهد نمود این عینک ها از تکنولوژی iAMP استفاده میکنند که در نوع خود در جهان بی نظیر است این عینک های کامپیوتر برای اشخاصی که روزانه بیش از 4 ساعت از رایانه خود استفاده میکنند پیشنهاد میشود.

،،،،

با پیشرفت تکنولوژی میزان استفاده از دستگاه های دیجیتال هر روز رو به افزایش است ما ساعت ها از وقت مان را به خاطر شغل ، تحصیل ، تجارت ، یادگیری ، بازی و سرگرمی پشت مانیتور دستگاه هایی چون رایانه ، موبایل ، تبلت و تلوزیون صرف میکنیم و اکثر ما به این مسئله توجه نداریم که تشعشعات ساطع شده از هر نوع مانیتور حتی مانیتور های LED باعث ضرر به چشم ها خواهند بود مهم‌ترین عیب مانیتورها احتمال وجود پرتوهای x و ماوراء ‌بنفش و پرتوهای نور مرئی است که با سرعت، نور زیاد را پرتاب می‌کنند. این پرتوها کاملا داخل چشم جذب می‌شوند. ،،،، از مهترین مشکلات پیدا شده در این زمینه عارضه ای به نام CVS و سندروم بینایی است. CVS مجموعه ای از مشکلات چشمی و بینایی است که بر اثر کار با کامپیوتر ایجاد می شوند. تقریبا سه چهارم کسانیکه با کامپیوتر کار می کنند گرفتار این علائم هستند. از مهمترین علائم CVS ، خستگی و خشکی چشم، سوزش، اشک ریزش و تاری دید میباشد.

برای این مشکلات بهترین راه حل پیدا شده تا به الان توسط شرکتهای بزرگ آمریکایی مانند GUNNAR ، No Scope و VC Eyewear استفاده از عینک های مخصوص برای کاربران کامپیوتر و سایر دستگاه های دیجیتال میباشد.
لنزهای استفاده شده در این عینک ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته iAMP مجهز به جذب اشعه های مضر و جلوگیری از ورود آن اشعه ها به چشم خواهند شد جالب این است که حتی این لنزها طوری طراحی شده اند که دید ما را بهبود میبخشند در نتیجه در دراز مدت استفاده از این عینک ها تاثیر به سزایی برای سلامتی چشم ما خواهد داشت.

از بین این 3 کمپانی شرکت Gunnar و VC Eyewear محصولات خود را با قیمتی بالا ارائه دادند این در حالی است که شرکت No Scope طبق نظرسنجی که از بین کاربران خود در سطح جهان انجام داده است به این نتیجه رسیدند که کیفیت محصولات این شرکت تفاوت خاصی با رقبا ندارد فقط شرکت No Scope با قیمتی بسیار ارزان تر محصول خود را ارائه میدهد. علت ارزان تر بودن این محصول استفاده از پکیج بسته بندی و فریم ساده تر است. ولی کیفیت لنز ،،،، دقیقا یکی است.سایت iver.ir مفتخر است که میتواند محصول شرکت NoScope را به هموطنان عزیز در داخل کشور ارائه دهد تا کاربران کامپیوتر و سایر دستگاه های دیجیتال بتوانند با هزینه کمتر و بدون عوارض جانبی و با سلامت کامل چشم به فعالیت خود ادامه دهند.

،،،،

ویژگی های عینک :

،،،،

– کاهش بسیار مؤثر در خشکی و خستگی چشم

– بالا بردن شفافیت و کیفیت دید در حین استفاده از رایانه ، تبلت ، موبایل و تلوزیون

– بسیار سبک ، راحت ، بدنه باکیفیت مقاوم و ضد آب

– کاهش اعوجاج رنگ (Distortion) ،،،،

– کاهش تبخیر رطوبت چشم

– افزایش تمرکز نور (Convergence) و کاهش فشار بر عضلات چشم جهت تمرکز

– فیلتر کردن طیف پر انرژی نور

– افزایش کنتراست

– کاهش اثرات بازتابش نور (آنتی رفلکس)

اندازی فریم :

ارتفاع : 40 میلی متر

فاصله لولا تا لولا = 140 میلی متر

پهنای لنز = 75 میلی متر

پهنای بریج = 22 میلی متر

قالب = 120 میلی متر

،،،

368 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵