پوشاک استوک کیا – فروش لباس استوک اروپایی

1 سال قبل در آذربايجان غربي ، مهاباد
کد آگهی : 24509
    قیمت1 تومان
    شماره همراه09020335554
    ایمیلstockkia@gmail.com
    نام و نام خانوادگیکیا استوک
    نام واحد تجاریکیا استوک
    استانآذربايجان غربي
    شهرمهاباد
    آدرسآذربایجان غربی - مهاباد - بلوار شورا - جنب تاناکورا - مجتمع تجاری پوشاک

لباس تاناکورا از کجا میاد
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
جهت ثبت سفارش، خرید، دریافت مشاوره ، مشاهده تصاویر نمونه اجناس در کانال های تلگرام و اینستاگرامی و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل بفرمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
ویژگی های پوشاک استوک :
• تمامی محصولات با توجه به اینکه طبق استانداردهای اروپایی تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
• خریداران عمده ی پوشاک استوک می توانند قبل از دریافت جنس، درخواست ارسال تصویری از اجناس نموده و یا قبل از خرید انبوه ، پک های کوچک خریداری نموده و بعد از حصول اطمینان تصمیم به خرید بیشتر نمایند.
• امکان ارسال نمونه جنس ( با دریافت هزینه ) برای مشتریان عمده وجود دارد.
• مشتری در خرید خرد و درصورت نداشتن رضایت می تواند جنس را ظرف 48 ساعت برگشت داده و مبلغ آن را بعد از کسر هزینه های حمل دریافت نماید.

دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در فروش تکه ای رنج قیمت مشخص است و جنس گران و ارزان با هم میکس نشده و فروشنده جنس ها را با درصد پایین و مشخصی می فروشد و خریدار هم جنس را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت می نماید.
در خرید لباس تاناکورا و پوشاک استوک به صورت کیلویی، روند کار فروشنده به این شکل است که اول اجناس خوب را با حاشیه سود بالایی می فروشد و بعد جنس های با کیفیت پایین و ارزان را سود پایین تر بفروش می رساند، حال اگر درصد جنس های کیفیت پایین یا بد مدل زیاد باشد فروشنده جهت جبران ضرر مالی خود تصمیم می گیرد که با میکس ، تعداد تکه، ترکیب جنس خوب و بد ، افزایش حاشیه سود در جنس های خوب و … ضرر مالی خود را جبران نماید. اما مجتمع تجاری کیا استوک روندی را در پیش گرفته که به نفع خریدار و فروشنده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به سایت یا کانال های ما مراجعه نمایید.
دسته ای از پوشاک استوک :
همواره آقایان در انتخاب پوشاک مردانه دو دسته اند دسته ای زیبایی پوشاک مردانه را جستجو می کنند و دسته ای بدنبال راحتی وشاک مردانه هستند . ما در محتمع کیا استوک هر دوی این انتخاب ها را برای پوشاک استوک مردانه یکجا حمع کرده ایم تا انتخاب راحتتر پوشاک ستوک مردانه برای شما مشتریان عزیز فراهم آمده و شما بتوانید از تنوع پوشاک استوک ما لذت ببرید.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به تنوع محصولات و پوشاک استوک ( لباس تاناکورا کاملا نو و بهداشتی ) موجود در محتمع تجاری کیا استوک که بالغ بر 5000 قلم کالا استوک می باشد و نمی توان تصاویر، قیمت و مشخصات آنها را به صورت کامل ذکر نماییم در نتیجه اقدام به تقسیم بندی بر اساس تنوع محصولات با توجه به نیاز های بازار نموده ایم و اطلاعات بیشتر در کانال ها و سایت های ما موجود می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir

287 بازدید کل ، 2 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵