در دنیای امروز که رقبای شما تنها یک قدم با شما فاصله دارند، سرویس دهی مناسب به مشتریان می تواند یک نقطه برتری باشد. از آنجایی که تحقیقات نشان داده است که مشتریان آماده اند به سرعت همکاری خود را با یک سازمان قطع و به سمت سازمان دیگری بروند که خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد، لازم است یاد بگیریم چگونه مشتریان وفادار باعث می شوند تا شما بالای هرم رقابتی قرار بگیرید. برای رسیدن به این هدف، بررسی دقیق فاکتورهایی که می تواند حیاتی ترین فاکتورهای حفظ مشتری باشد و رضایت او را تضمین کند لازم، ضروری و کاربردی به نظر میرسد. از این روی 38مین کلینیک آموزشی گروه آتی به این محور اختصاص یافته است.
مدیران عامل، مدیران اجرایی، مدیران بازاریابی و کارشناسان فروش به عنوان مخاطبین اصلی این کلینیک آموزشی تلقی می شوند و می توانند با یافته های تبادل شده در این جلسه آموزشی به تدوین و اجرای برنامه های مشتری محور بپردازد.
محورهای کلینیک:
چرا مشتری مداری برای جامعه امروز اهمیت دارد؟
چگونه برندی داشته باشیم که مردم دوست دارند؟
چگونه با بودجه کم باشگاه مشتریان راه اندازی کنیم؟
راههای مدیریت باشگاه مشتریان
شناخت مشتری با استفاده از بارخورد
184 بازدید کل ، 2 امروز