دزدگیر اماکن

1 سال قبل در البرز ، کرج
کد آگهی : 25824
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09392525860
    تلفن ثابت026-32525860
    ایمیلinfo@jamcctv.com
    نام و نام خانوادگیامیر کسائی زاده
    نام واحد تجاریامیر کسائی زاده
    استانالبرز
    شهرکرج
    آدرسکرج- میدان آزادگان- ابتدای 45 متری کاج

دزدگیر ۴NET مدل B500 یکی از جدیدترین محصولات شرکت ۴NET میباشد که دستگاه مرکزی ۹ زون ، تلفن کننده سیمکارتی و خط ثابت را در یک مجموعه ارائه نموده است . قابلیت انعطاف زیاد این محصول به دلیل امکانات متفاوت دستگاه میباشد که عبارتند از:

۱- ۶ زون باسیم و ۳ زون بیسیم که بر روی هر زون بیسیم میتوان ۵ عدد چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد متفاوت لرن نمود.لازم به ذکر است که دستگاه هیچ محدودیتی در پذیرش چشم یا مگنت یا… بیسیم با کد مشابه ندارد.

۲- برد زیاد ریموت و قابلیت شناسایی ۹ عدد ریموت کد لرنینگ .

۳- قابلیت پخش دینگ دانگ با ۲ تن متفاوت است که کاربر می تواند آن را بصورت “دینگ دانگ” یا پیغام “خوش آمدید” تنظیم کند.

۴- یک خروجی رله که میتوان با ریموت آن را کنترل نمود و کاربر میتواند آن را بصورت لحظه ای یا روشن شدن به همراه دستگاه انتخاب نماید.

۵- میتوان توسط ۲ عدد دیپ سوئیچ صدای بلنگوی خارجی را در هنگام تک آژیر کنترل کرد.

۶- این دستگاه را علاوه بر ریموت با کیپد خود دستگاه ، از طریق SMS و کنترل از راه دور از طریق تماس با سیمکارت نیز میتوان خاموش و روشن نمود.

۷- ۴net_B500 از یک تلفن کننده دوگانه سیمکارتی و خط ثابت هوشمند و سخنگو برخوردار است .

۸- در این دستگاه میتوان اعلام گزارش قطع و وصل برق را فعال و غیر فعال نمود.

۹- در این دستگاه به کاربر این امکان داده شده است که متناسب با شرایط دستگاه ، اولویت ارسال پیام یا تماس را خود انتخاب نماید.

۱۰- به علت تفاوت مراکز مخابراتی کشور در این دستگاه از دو سیستم شماره گیری تن و پالس برای خط ثابت استفاده شده که کاربر میتواند سیستم متناسب با مرکز خود را انتخاب کند.

۱۱- این دستگاه از دو زبان فارسی و انگلیسی برای ارسال و دریافت پیام پشتیبانی میکند . لازم به ذکر است که برای دریافت پیام هیچ محدودیت زبانی وجود ندارد و حتی کاربر میتواند در صورت عدم استفاده از نرم افزار مخصوص اندروید ، فرمان مورد نظر را به صورت ترکیبی از فارسی و انگلیسی برای دستگاه ارسال کند .

۱۲- توانایی دیگری که کاربر میتواند متناسب با استفاده خود آن را فعال نماید کنترل از راه دور توسط ارتباط از طریق تماس با سیمکارت دستگاه و وارد کردن رمز و کدهای فرمان بصورت تن میباشد . که میتوان فعال و غیر فعال نمود .

۱۳- از دیگر امکانات توانایی قطع و وصل تجهیزات الکتریکی توسط ۵ خروجی این دستگاه میباشد . کاربر میتواند هرکدام از خروجی ها را روشن ، خاموش و یا بصورت لحظه ای روشن نماید .

۱۴- استراق سمع محرمانه به گونه ای است که در صورت تماس با دستگاه و و وارد نمودن رمز و سپس کد مربوطه دستگاه به مدت ۱۰ ثانیه صدای محیط را پخش میکند.

197 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵