دقایقی به مفهوم هماهنگی فکر کنید. فرهنگ لغت، هماهنگی را در کنار هم قرار دادن مناسب قطعات و بخش ها تعریف کرده است. به عنوان مثال یک اتومبیل زمانی به خوبی کار می کند که قطعات آن سر جای خود قرار گرفته باشند و با بقیه اجزا و قطعات هماهنگ و متناسب باشند. . این مفهوم در مورد فعالیت های منابع انسانی نیز کاربرد دارد. فعالیت های منابع انسانی زمانی کاربرد دارند که ارتباط درستی بین آنها و استراتژی سازمان برقرار باشد. به عنوان مثال، سیستم پاداش هنگامی بیشترین کارایی را داراست که با سایر سیستم های منابع انسانی و اهداف استراتژیک هماهنگ و همسو باشد. سازمان ها می توانند تغییراتی در استراتژی رقابتی خود داشته باشند. مهم این است که بتوان استراتژی منابع انسانی مناسب با این تغییرات را برای سازمان پیشنهاد داد.
مهمترین پیشنهاد نرم افزار مدیریت استراتژی رادیکال به سازمانها این است که با توجه به اهمیت نیروی انسانی در هر سازمانی، هماهنگی بین استراتژی های منابع انسانی و استراتژی های کلی شرکت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند . هدف از این نرم افزار ، اولویت بندی استراتژی های منابع انسانی متناظر با سایر استراتژی های تعیین شده توسط مدیران سازمان می باشد .
134 بازدید کل ، 2 امروز