شاسی : شاسی اصلی به صورت تیر I شکل طراحی شده و در ساخت آن و سایر قطعات فلزی فولادهایی با جوشکاری MAG/MIG استفاده شده است.
اکسل : ۳ اکسل دیسکی یا کاسه ای – انتخابی بر اساس نیاز
نشان : عثمان کوچ یا BPW ، انتخاب بر اساس نیاز
سیستم تعلیق : سیستم تعلیق مکانیکی
فنر بندی : فنر تخت
وزن : ۱۴۰۰۰ کیلوگرم
ظرفیت بار : ۵۰۰۰۰ کیلوگرم
عرض کلی : ۳۰۰۰ میلی متر
طول کلی : ۱۵۰۰۰ میلی متر
طول کلی عرشه بارگیری : ۱۰۵۰۰ میلی متر
عرض کلی / ارتفاع کلی عرشه بارگیری : ۳۰۰۰/۱۲۸۰ میلی متر
پین ریش : پین ریش با سایز سه و نیم اینچ و با نشان JOST آلمان
پوشش کف : ورق آجدار شش میلی متری فولادی
پایه توقف : دو سرعته با نشان JOST آلمان با ظرفیت ۲۴ تن دینامیکی و ۶۰ تن استاتیکی
رینگ : ۱۲ عدد رینگ یک تکه خارجی ، قابل انتخاب با توجه به نوع تایر
تایر : ۱۲ عدد لاستیک با نشان بارز ، انتخابی بر اساس نیاز مشتری
لاستیک زاپاس : دو لاستیک زاپاس کامل با رینگ و محل قرارگیری
سیستم ترمز : Wabco آلمانی با شیر تقویت کننده سبک و سنگین اتوماتیک
رنگ : شاسی و کلیه قطعات ابتدا با استفاده از شات پلاست تمیزکاری شده ، سپس یک لاسه آستری و یک لایه رنگ پاشیده و در دمای ۹۰ درجه پخت میشود.
متعلقات :
– جعبه ابزار مناسب
– دو عدد دنده پنج
– تانک آب
– کپسول آتش نشانی
– یخچال
– دو سری رمپ فنری یا هیدرولیکی عقب
– دو عدد جک عقب
275 بازدید کل ، 1 امروز