آب درمانی و حرکات اصلاحی (هیدروتراپی)

3 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 284126
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09330668585
    تلفن ثابت02188585193
    ایمیلmidiarahmani@Gmail.com
    نام و نام خانوادگیدکتر میدیا رحمانی
    نام واحد تجاریآکام سلامت
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, پیامک, تماس, مشاوره رایگان

بسیاری از بیماری ها را می توان با استفاده از ورزش درمان کرد ویا اینکه از پیشرفت آنها جلوگیری کرد که اصطلاحا ورزش درمانی و حرکات اصلاحی نامیده می شود.آب درمانی بهترین روش برای کمک به باز توانی افراد بعد از عمل های جراحی و مناسب برای افراد با مشکلات ارتوپدیک-نورولوژیک- سایکولوژیک می باشد.دکتر میدیا رحمانی با بیش از 15 سال تخصص در زمینه ارائه خدمات آموزشی تندرستی در همکاری با پزشکانمتخصص و با استفاده از جدیدترین متدهای آب درمانی مبتنی بر اصول علمی و عملی در دنیا پذیرای عزیزانی است که از ناتوانی های عملکردی در ستون فقرات -دیسک کمر- دیسک گردن-آرتروز-تنگی کانال-درد سیاتیک و…. رنج میبرند.
همچنین اگر خودتان یا فرزندان عزیزتان دچار ناهنجاری های ساختار قامتی شده اید و یا مشکلاتی مانند زانوی ضربدری-زانوی پرانتزی- شست کج-لوردوز(گودی کمر)کایفوز- اسکولیوز-
سربه جلو- افتادگی شانه هاو …. دارید می توانید با استفاده از برنامه های تجویزی دکتر رحمانی جلوی پیشرفت این ناهنجاری هارا بگیرید تا درمان شود.
توجه فرمائید که دکتر فقط برای شما و متناسب با علائم بالینی و درد و ناتوانی برای شما برنامه آب درمانی طراحی می نماید که شما خودتان می توانید در هر استخری برنامه را اجرا نمائید.
لطفا برای دریافت برنامه مدارک پزشکی (MRI)و …. را به شماره 09128880874 واتساپ نمائید.

11 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵