دیاگ لانچ ST08

3 هفته قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 289678
    قیمتتوافقی
    شماره همراه09399247910
    تلفن ثابت02166941621
    ایمیلkhodrokavosh.iran@gmail.com
    نام و نام خانوادگیکاوش خودرو
    نام واحد تجاریشرکت کاوش خودرو تکتا
    استانتهران
    شهرتهران
    امکاناتواتس آپ, تلگرام, ایتا, روبیکا, پیامک, تماس
    آدرستهران _ خیابان آزادی _ بین چهار راه نواب و اسکندری _ پلاک 169 طبقه 3 واحد5

ویژگی های دیاگ LAUNCH iSmartLink ST08
پوشش کامل خودروها: بیش از 100 برند آمریکایی، آسیایی و اروپایی را پوشش می دهد
Near OE-Level Diagnostics: شامل تمام عملکردهای تشخیصی معمولی شما از جمله عملکردهای ویژه مانند ریست، تنظیمات و غیره برای طیف وسیعی از برند ها و مدل ها،
توابع/تطبیق‌های ویژه: طیف وسیعی از عملکردها/تطبیق‌های ویژه برای بسیاری از برندها و مدل‌ها، پشتیبانی از عملکردهای ویژه مانند ایموبلایزر و کدگذاری کلید، کدگذاری انژکتور، تنظیم مجدد جریان ترمز، تنظیم مجدد TPMS، یادگیری مجدد دریچه گاز الکترونیکی، تنظیم مجدد DPF، تنظیم مجدد SAS، تنظیم مجدد روغن ، ترمزها را ریست کنید، BMS را بازنشانی کنید و غیره برای طیف وسیعی از وسایل نقلیه پشتیبانی کنید
تست فعال: عملکرد ماشین را مستقیماً از تبلت برای فعال کردن یا آزمایش قطعات در صورت تقاضا، بدون استفاده از کنترل‌های خود وسیله نقلیه، کنترل کنید.
داده های زنده: توابع عددی و نموداری و همچنین قابل جستجو
سرویس تعمیر و نگهداری: تنظیم مجدد روغن ، تنظیم مجدد EPB ، سرویس SAS ، خونریزی ABS ، تنظیم مجدد TPMS ، یادگیری دنده ، سرویس IMMO ، کدگذاری انژکتور ، سرویس BMS ، بازسازی DPF ، تطبیق دریچه گاز، تطبیق گیربکس ، تنظیم مجدد AFS ، راه اندازی سانروف ، کالیبراسیون تعلیق ، EGR و غیره، در مجموع 26 عملکرد موجود است و همچنان در حال گسترش است.
کدگذاری آنلاین: ST08 از کدگذاری آنلاین برای BENZ، BMW، PORSCHE، VW، AUDI، SEAT برای برخی از سیستم ها و مدل ها پشتیبانی می کند. این به تطبیق و کدگذاری ECU های جدید پس از تعویض یا باز کردن قفل عملکردهای مخفی (همچنین به عنوان Retrofits و Conversions شناخته می شود) کمک می کند و امکانات بیشتری را برای ماشین شما به ارمغان می آورد.
(برای کدنویسی طیف وسیعی از سیستم ها و مدل ها را در مارک های فوق انجام می دهد اما ما همه را ادعا نمی کنیم)
AutoScan: در بسیاری از موارد تنها کاری که باید انجام دهید این است که مارک را انتخاب کنید و سپس ابزار بقیه جزئیات خودرو را به صورت خودکار شناسایی می کند.
نمودار توپولوژی سیستم: نمودار توپولوژی شبکه، شبکه ها و واحدهای کنترل را در یک نمودار نشان می دهد که برای درک نحوه اتصال شبکه ها و سیستم های مختلف بسیار مفید است و هنگامی که شما یک اسکن کامل سیستم را انجام می دهید می توانیم در یک نگاه نمای کلی از سیستم را مشاهده کنیم. تمام سیستم های موجود و وضعیت موجود (این ویژگی جدید است و با گذشت به روز رسانی به بسیاری از برندها و مدل ها اضافه می شود)
پشتیبانی از منوی چند زبانه: چینی ساده شده، چینی سنتی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، روسی، دویچ، لهستانی، رومانیایی، هلندی، عربی، چکی، دانمارکی، یونانی، فارسی، فنلاندی، مجارستانی، سوئدی، ترکی، صربی.

قیمت های شرکت کاوش خودرو به روز میباشند و برای مشاوره رایگان میتوانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

26 بازدید کل ، 1 امروز

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....
New Page 3

مجوزها و راههای ارتباطی شتاب آگهی :

تلفن مدیریت شتاب آگهی: 02166133562
آدرس: تهران بزرگراه سعیدی خیابان مقدم نبش شیدائی پلاک۲۳۵